Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد که این ائتلاف به منظور اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور، اسناد جدیدی را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، «محمد الشبکی» عضو ائتلاف «فتح» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام مطرح کرد و گفت: ما به بیانیه اخیر کمیساریای عالی انتخابات مبنی بر مطابقت کامل نتایج شمارش دستی و الکترونیکی آراء اعتراض داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این عضو ائتلاف فتح در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار داشت که این ائتلاف به منظور اثبات تقلب در انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور، اسناد جدیدی را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.

پیشتر کمیساریای عالی انتخابات اعلام کرده بود که نتایج شمارش دستی و الکترونیکی آراء انتخابات پارلمانی با یکدیگر مطابقت کامل دارند. پلاسخارت نیز در مواضعی مداخله جویانه خواستار به رسمیت شناختن نتایج انتخابات توسط احزاب عراقی شده بود.

در همین ارتباط، هادی العامری رهبر ائتلاف فتح عراق گفته بود: اقدامات «پلاسخارت» فرستاده سازمان ملل در امور عراق و صحبت‌های او درباره انتخابات باعث شده است که اعتماد ما به این نهاد دچار تزلزل شود. پلاسخارت به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق است!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو عراق پارلمان عراق انتخابات عراق ائتلاف فتح دادگاه فدرال هادی العامری ائتلاف فتح عراق تقلب در انتخابات پارلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم

اسناد تاریخی فراوانی از سال‌های قبل از اسلام و مسیحیت وجود دارد تا به جهانیان بفماند که  خلیج فارس همیشه متعلق به ایران بوده و خواهد بود.

در تمام ادوار تاریخ این آبراه دریایی عناوین «خلیج فارس» یا «خلیج پارس» در نقشه‌ها و تاریخ‌ها ذکر شده است و در دوران اسلامی نیزبسیاری از مفسران قرآن از نام بردن این دریا در کلام الهی قرآن سخن گفته‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود