Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هفتم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این بازی در انتهای نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این بازی تحت‌الشعاع اتفاقات پیش از بازی و تاخیر در شروع دیدار بود و همین موضوع روی کیفیت بازی دو تیم تاثیرگذار بود و تماشاگران بازی سرد و کم موقعیتی را مشاهده کردند.

این بازی قرار بود از ساعت ۱۸ آغاز شود، اما به دلیل اختلافات بین شرکت توسعه و تجیهز اماکن ورزشی و سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی، این دیدار با نیم ساعت تاخیر و از ساعت ۱۸:۳۰ شروع شد.

* ترکیب تیم پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

* ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

بیشتر بخوانید: رفیعی: امروز درباره نوع ضمانت‌نامه تصمیم‌گیری خواهد شد/ بعید می‌دانم استقلال دنبال شکایت باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟