Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:06:00 GMT

محمود عباس اسرائیل را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۵۱۷

محمود عباس اسرائیل را تهدید کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اسرائیل اگر از اقدامات ضد فلسطینی خود دست برندارد، تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ خواهیم کرد و در نشست آتی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش در اوایل سال آینده میلادی درباره آن گفتگو خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تاکید کرد: تداوم اقدامات اسرائیل در نابودسازی راهکار دو کشوری و اعمال آپارتاید ما را ناگزیر به انتخاب گزینه‌های دیگر خواهد کرد، اگر تل آویو از این اقدامات دست برندارد، تصمیمات سرنوشت‌سازی اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره ماهیت این تصمیمات توضیحی نداد اما مسئولان فلسطینی اعلام کردند که احتمال لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، ابطال توافقات امضا شده از جمله هماهنگی امنیتی و دیگر توافقات محتمل است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: باقی ماندن اشغالگری بر اراضی و ملت‌مان تا ابد از طریق ظلم به مردم فلسطین، تسلط بر اراضی و منابع طبیعی، فشار اقتصادی و تعدی به هویت بیت المقدس و مقدسات مسیحی و اسلامی را نخواهیم پذیرفت.

وی در ادامه بر حمایت از همه ابتکارهای مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز در روستاها، شهرها و کمپ‌های فلسطینی که موفقیت‌های مستمری در مقابله با پروژه‌های شهرک‌سازی و مهاجرت اجباری کسب نمود، تاکید کرد.

عباس بر مخالفت مطلق خود با تداوم اشغالگری اسرائیل بر کشور فلسطین، تبعیض و پاکسازی نژادی علیه مردم فلسطین، تغییر وضعیت تاریخی مسجد الاقصی، ممانعت از ورود نمازگزاران به کلیسای القیامه، اخراج فلسطینی‌ها از محله‌های بیت المقدس و معرفی ۶ سازمان مدنی فلسطینی به سازمان‌های تروریستی تاکید کرد.

وی همچنین بر پایبندی به وحدت اراضی، ملت و تشکیل دولت یکپارچه ملی، تلاش برای تثبیت اصول دموکراکسی از طریق برگزاری انتخابات عمومی در همه اراضی فلسطینی از جمله بیت‌المقدس تاکید کرد.

عباس در پایان خواهان اعمال فشار جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای پایبندی به توافقات امضا شده و اجازه دادن برای برگزاری انتخابات در بیت المقدس شرقی همانند انتخابات پیشین شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو محمود عباس رژیم صهیونیستی فلسطین بیت المقدس تشکیلات خودگردان فلسطین اسرائیل بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین