Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: به منظور اجرای عملیات رفع نواقص و احداث دیوار خروجی تونل امام زاده هاشم در کیلومتر ۹۹ تا ۱۰۳ محور هراز، تونل مذکور از هفتم آذر تا اول بهمن ماه امسال از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران افزود: طی این مدت تردد از جاده قدیم امام زاده هاشم، به صورت دو طرفه و با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 5363989

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه محور هراز آمل ویروس کرونا بوشهر هفته بسیج آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بسیج واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • انسداد محور کرج – چالوس