Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فتحی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به انتشار خبر تعطیلی کارخانه ایران خودروی تبریز، اظهار کرد: هیچ سازمانی بی‌نیاز از یک نظام منطقی مزد نیست و برای اینکه شرایط شغل احراز، نظم و هماهنگی برای مشاغل ایجاد و مسیر ترفیع و انتصابات برای کارگران انجام شود، طرح طبقه بندی مشاغل در تمام واحدهای بالای 50 نفر باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرکت ایران خوردو هم طرح طبقه بندی مشاغل انجام گرفته و بعد از اجرای این طرح کارگران می‌توانند با هماهنگی تشکل درون کارگاهی و موافقت کارفرما از مزایای این طرح استفاده کنند.

فتحی یادآور شد: امروز جلسه‌ای با مدیریت ایران خودروی تبریز و تعدادی از کارگران در فرمانداری اسکو برگزار و مقرر شد از فردا تمام کارگران سرکار خود بازگردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تمام مدیران و کارفرمایان درخواست کرد: ارتباط خوب و نزدیکی با پرسنل تحت امر خود که افسران جبهه اقتصادی کشور و بزرگترین سرمایه جامعه هستند، داشته باشند.

این مسوول ادامه داد: صیانت از منابع انسانی تاکید همه ما و لازم است یک عارضه‌یابی درون کارگاهی توسط مسوولان خود شرکت انجام و یک فضای صمیمی و مشفقانه در کارخانه ایجاد شود تا بدینوسیله بهره‌وری، کارآیی و کیفیت و کمیت تولید افزایش یابد.

وی ابراز داشت: تداوم تولید یکی از مهمترین تاکیدات مسوولان ارشد نظام بوده و معتقدیم طرح مطالبات باید از مسیر و مجاری قانونی و بدون توقف تولید صورت گیرد.

انتهای پیام/60026

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز کارگران آذربایجان شرقی ایران مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی حسین فتحی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ایران خودرو تبریز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

در سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور فردا در تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا _جمعه هفتم اردیبهشت_ رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

دو تیم اوایل هفته پیش در لیگ برتر به میزبانی تیم تراکتور به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ذوب آهن اصفهان به اتمام رسیده و تیم تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در لیگ برتر را متحمل شد.

پس لرزه‌های این شکست جدایی توافقی خمز از تیم تراکتور بود و بازی تراکتور با نساجی را محمد نصرتی هدایت کرد. با انتخاب مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور، فردا این وظیفه برعهده مربی تازه وارد تراکتور بوده و سرخ‌پوشان باانگیزه گرفتن انتقام و هدف صعود به مرحله بعد برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را داشته و سه بار هم در فینال این مسابقات مغلوب حریف خود شده و از کسب جام قهرمانی بازمانده است.

کد خبر 747880

دیگر خبرها

  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد