Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان درباره شرایط ورزشگاه خانگی این تیم برای بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: روی هیچ یک از ورزشگاه‌هایی که رفتیم، ترمز نکردیم. در ورزشگاه کرج عاریه‌ای بازی کردیم و ورزشگاه قدس شرایط برگزاری بازی را نداشت. به همین دلیل به ورزشگاه انقلاب کرج رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های خوبی انجام دادیم و نتایج خوبی هم گرفتیم، اما از آن جایی که تیم برای تهران است، هیئت فوتبال تهران اصرار داشت بازی‌ها در تهران برگزار شود. به همین دلیل ورزشگاه دستگردی را برای بازی‌های خانگی انتخاب کردیم و اگر مشکلی نباشد در این ورزشگاه میزبان خواهیم بود.
سرپرست پیکان درباره احتمال بازگشت این تیم به ورزشگاه شهر قدس گفت: در این مورد باید تصمیم بگیریم، زیرا کیفیت زمین برای ما مهم است. امروز هم تیم برتر میدان بودیم و پیش نیاز فوتبال خوب بازی کردن، زمین خوب است. دنبال این هستیم که در بهترین و باکیفیت‌ترین زمین بازی کنیم.
دقیقی در واکنش به ضعف گلزنی تیمش و عملکرد نه چندان خوب مهاجمان پیکان گفت: وظیفه من در باشگاه چیز دیگری است، اما ضعف گلزنی کشور ما را درگیر کرده است. بازیکنان خوب همه لژیونر شده‌اند و کیفیت خود را در باشگاه‌های اروپایی ارائه می‌دهند. از طرف دیگر بازی‌ها کم گل شده و در جدول گلزنان، بازیکن با ۲، ۳ گل صدر جدول است که این جالب نیست. زمانی که ما بازی می‌کردیم با ۱۴-۱۵ گل رتبه پنجم و ششم را داشتیم. تیم‌ها هم بسته بازی می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان باکیفیت فضای بسته را باز می‌کنند. امیدوارم سطح کیفی بالاتر برود و بحث گلزنی هم بهتر شود.
او درباره اعتراض حسینی به عملکرد داوری گفت: در بازی هفته گذشته با نساجی داوری به طور کامل به ضرر ما بود. در صحنه‌ای که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، داور قضاوت اشتباهی داشت و بلافاصله سمت راست ۱۸ قدم خطایی گرفت که اشتباه بود. این اشتباهات خیلی به ما آسیب زد.
دقیقی افزود: ایراداتی که حسینی از داوری گرفته باید کارشناسی شود. من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام. برای خطای هند بازیکن گل گهر باید صحنه آهسته را ببینم، اما نظر حسینی این بود که در آن صحنه برای پیکان باید پنالتی گرفته می‌شد، زیرا او فیلم بازی را دیده است. گلی که گل گهر سیرجان زد، مانند هندی است که برای ما گرفته نشد. ما همیشه برای داوران احترام قائل هستیم و رعایت اصول برای ما مهم است به شرطی که حق مان خورده نشود.

بیشتر بخوانید 

چرا در داوری‌ها باید در حق پیکان اجحاف شود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان لیگ برتر فوتبال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس