Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:50:09 GMT

کلانتری: به واکنش تیم شهرخودرو توجه داریم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۱۶۵

کلانتری: به واکنش تیم شهرخودرو توجه داریم

مربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می گوید تیمش آماده مصاف با شهرخودروی مشهد است.

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم شهرخودرو گفت: بازی با شهرخودرو در این هفته از سخت ترین بازی ها برای ماست. آنالیز دو بازی قبلی تیم شهرخودرو را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند است و نوع باز هجومی و سراپاحمله‌ای روی دروازه حریف دارد.


کلانتری ادامه داد: ما توجهی به شرایط تیم شهرخودرو و امتیازاتی که نگرفته نداریم. سعی داریم نگاه به نوع واکنش تیم شهرخودرو داشته باشیم و نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم. تیم ما از هرلحاظ آماده است و از نظر روحی روانی و آمادگی جسمی و بدنی آماده ایم و روی تیم کار کرده‌ایم.


به دلیل تاخیر پرواز تیم شهرخودرو از تهران، اکبر میثاقیان به نشست خبری این مسابقه که دیداری خانگی برای نماینده مشهد به شمار می رود، نرسید.

علی کلانتری (سرمربی) فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کلانتری سرمربی فجر سپاسی تیم شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!