Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،کاله آمل با ترکیبی بومی از مازندران در لیگ یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

رادین علیزاده از رامسر، ارشیا اسماعیلی از تنکابن، علیرضا ملکی از نوشهر، امیرمحمد باقری از محمودآباد، پدرام فلاح و سجاد افشارنیا از آمل، امیرحسین نصیرایی، پارسا نیارمی، ارسلان میرزا آقایی و فرزام ابراهیم زاده از بابل، سورنا مرادی و محمد امین قرا پازوکی از قائمشهر، حمیدرضا اصغری از ساری و امیرحسین موسوی از بهشهر به همراه محمدرضا قربانی سرمربی تیم، علیرضا علوب مربی از آمل و راستین نیک سیرت مربی از نوشهر ترکیب امیدبخش کاله در سال ۱۴۰۰ را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاله آمل با تیم‌های خانه بسکتبال اسلامشهر، پاسارگاد نوین مشهد و دانش فراز البرز به صورت رفت و برگشت در گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور رقابت می‌کند.

مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور از بیستم آذر ماه آغاز خواهد شد و ارشید بابل دیگر نماینده مازندران، در گروه هشتم این رقابت‌ها با تیم‌های مهرام تهران، صنعت مشهد و شاهرود همگروه است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاله آمل لیگ یک بسکتبال فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می‌کشد / فیلم

ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال، مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می کشد.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک
  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • تقسیم امتیازات حاصل کار تقابل تیمهای خوزستان در فوتبال دسته اول کشور 
  • اردوی بسکتبال با ویلچر
  • درخشش جودوکاران البرزی در رقابتهای نابینایان کشور
  • وقتی ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می‌کشد / فیلم
  • آبادان میزبان استقلال آبی پوشان ملاثانی و نفت مسجدسلیمان
  • ۶۰ دوز جدید به فهرست دارویی اضافه شد
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد