Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد حاضر است درباره ادعای تقلب در انتخابات سال گذشته این کشور با هر سیاست‌مدار یا مدیر رسانه آمریکایی مناظره عمومی داشته باشد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا با اصرار بر تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد حاضر است با هر سیاست‌مدار یا سردبیر رسانه آمریکایی مناظره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، ترامپ در بیانیه‌ای نوشت: «رسانه‌های اخبار جعلی نمی‌توانند این حقیقت را تحمل کنند که بسیاری از مردم در کشور ما این حقیقت را می‌دانند که انتخابات ۲۰۲۰ متقلبانه بود و دزدیده شد. با این حال تقریباً هر مقاله‌ای که نوشته می‌شود حاوی کلمات "دروغ بزرگ" و "حقایق ثابت‌نشده" و غیره هستند».

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «مشتاق هستم که روسای روزنامه‌های مختلف یا حتی سیاست‌مداران چپ‌گرای افراطی را به چالش بکشم که دروغ بزرگ را که در واقع بی‌نظمی در رأی‌گیری و حقه‌بازی در مقیاسی وسیع و تعیین کننده بود، تداوم بخشیدند».

ترامپ در ادامه نوشت: «این [دعوت] اعضای کمیته غیرمنتخب حزبی دموکرات‌ها را هم شامل می‌شود که از پرداختن به علت اصلی اعتراضات ششم ژانویه امتناع می‌کنند. دلیلش نتایج انتخابات جعلی بود».

او با اشاره به اینکه می‌داند کسی این دعوت را نمی‌پذیرد افزود: «اگر هرکس مایل به مناظره عمومی درباره حقایق و نه داستان‌سرایی‌ها باشد، لطفاً به من اطلاع دهد».

ششم ژانویه (۱۷ دی) کنگره آمریکا در حال شمارش آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تایید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانونگذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

حامیان ترامپ اما در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیروهای امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند. در جریان این حمله، پنج نفر از جمله یک نیروی پلیس کشته شدند.

حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا استیضاح دوم او در کنگره را رقم زد. با این حال محاکمه ترامپ در مجلس سنای آمریکا با مخالفت جمهوری‌خواهان مواجه شد و شکست خورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو دونالد ترامپ آمریکا مناظره انتخابات 2020 حمله به کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها