Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک پس از ۲ برد در لیگ برتر والیبال نشسته گفت: تلاش راهیابی به جمع ۴ تیم برتر و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از بازیهای لیگ است.

هادی رضایی در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته اظهار کرد: رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته از چهارم آذر با حضور ۶ تیم آغاز شد که در دو بازی نخست خود برابر شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر این تیم‌ها، شروع خوبی در لیگ داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لیگ امسال چون به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و پلی آف وضعیت تیم‌ها را برای قهرمانی مشخص می‌کند، بازیکنان تیم‌ها با قدرت و انگیزه بالایی بازی نمی‌کنند و همین مساله سبب شده تا لیگ امسال همانند دوره قبل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. البته فرصت خوبی است تا تمام بازیکنان در جریان لیگ بازی کنند و خود را برای حضور در تیم ملی مورد ارزیابی و محک قرار دهند.

رضایی ادامه داد: سال گذشته فشردگی بازیها بیشتر بود و بازیکنان از همان ابتدای شروع لیگ برای قهرمانی رقابت می‌کردند، اما امسال به دلیل پلی آف فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی‌شود و تیم ها بدون استرس و دغدغه تلاش می‌کنند در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیرند و به پلی آف راه پیدا کنند. در حقیقت جذابیت لیگ برتر والیبال نشسته از مرحله پلی‌اف شروع می‌شود.

مربی تیم مس شهر بابک در پاسخ به این پرسش که امسال چقدر برای کسب عنوان قهرمانی برنامه‌ریزی کرده‌اید، خاطرنشان کرد: هدف تمام ۶ تیم حاضر در لیگ برتر والیبال نشسته، کسب عنوان قهرمانی است، تیم ما نیز برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی در پایان در ارزیابی از سطح تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال نشسته، گفت: در این دوره تیم‌های خوبی همچون ذوب آهن، شهرداری گنبد و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر حضور دارند و سطح رقابتها به گونه‌ای است که قهرمانی هیچ تیمی قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ والیبال نشسته لیگ برتر والیبال نشسته لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد

در دیدار فینال مسابقات تنیس ایندین ولز کارلوس آلکاراس ۲۰ اسپانیایی به مصاف دنیل مدودف روس رفت و با نتیجه ۲ - صفر به پیروزی رسید.

آلکاراس ست اول را به‌رغم اینکه ۰-۳ عقب افتاده بود در تایبریک با نتیجه ۷-۶ به سود خود پایان داد و در ست بعدی به راحتی با نتيجه ۶-۱ بر حریف روس خود چیره شد تا بعد از هشت ماه مجددا یک قهرمانی را به دست آورد.

بعد از نواک جوکوویچ در سال ۲۰۱۶، آلکاراس نخستین تنیسوری است که از قهرمانی‌اش در اولین مسترز فصل دفاع می‌کند.

او همچنین با کسب این قهرمانی پنجمین قهرمانی خود در مسابقات مسترز را نیز به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دریافت کروکی الکترونیک در "پلیس من" امکان پذیر شد
  • ادعای جعل امضا و انتقال سند اراضی به نام «کاظم صدیقی» امکان‌پذیر است؟
  • اسباب‌کشی در تعطیلات نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • اسباب‌کشی در عید نوروز فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است