Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه سلوک وحدت‌گرایی مهمترین ویژگی فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: همایش بین‌المللی "مقاومت و جهان آینده" در قزوین برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه سلوک وحدت‌گرایی مهمترین ویژگی فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی در هیچ ‌نقطه‌ای چه در خارج و چه در داخل کشور از این اصل خارج نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی گلایه‌هایی که در این حوزه به برخی سیاسیون می‌کرد، از این جنس بود.

وی با بیان اینکه برای شهید سلیمانی افراد نه بلکه انقلاب اسلامی ایران مهم بود، اضافه کرد: بنابراین هر چه به تقویت انقلاب کمک می‌کرد، مورد حمایت و توجه حاج قاسم بود.

سردار رفیعی آتانی رابطه حسنه و دوستانه شهید سلیمانی با علمای اهل تسنن و شیعیان خارج از ایران را نشانه سلوک وحدت‌گرای حاج قاسم سلیمانی دانست و ادامه داد: همین سلوک باعث شد که در تشکیل محور مقاومت و جنگ با داعشی‌ها همه ظرفیت‌های دنیای اسلام توسط شهید سلیمانی پای کار آمد؛ در حالی که پیش از آن استفاده از این ظرفیت‌ها برای هیچ کس قابل تصور نبود.

وی تصریح کرد: با توجه در پیش بودن همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده انتظار ما از برگزارکنندگان این است که این سلوک وحدت‌گرای شهید سلیمانی در قالب مصادیق واقعی و عملی به دانشجویان خارجی مقیم در ایران نشان داده شود. البته در این زمینه هم لازم نیست خیلی به خودمان زحمت بدهیم؛ چرا که شهید سلیمانی در این حوزه صحبت‌های زیادی دارد.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد:‌ حاج قاسم در کنگره شهید عماد مغنیه همه مبانی فکری خودش در حوزه وحدت‌گرایی را توضیح می‌دهد و در دیدار با اهل تسنن این نگاه خود را توضیح می‌دهد. بنابراین این سخنرانی‌ها به عنوان یک ابزار مستند در دسترس ماست و باید در حوزه تفسیر این سخنرانی‌ها بیشتر کار کنیم.

حاج قاسم چگونه "سردار دل‌ها" شد؟تبیین ابعاد مختلف مکتب حاج قاسم سلیمانی باید مورد توجه قرار گیردروایت امام خامنه‌ای از حضور شگفت‌انگیز بسیج مردمی برای کمک به جبهه‌/ حاج قاسم چگونه «شهید سلیمانی» شد؟+فیلم

شهید سلیمانی آینه عملی حکمت مقام معظم رهبری است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) با بیان اینکه رفتار شهید سلیمانی آینه عملی حکمت مقام معظم رهبری است، گفت: ارتباط بین رهبر معظم انقلاب به عنوان یک حکیم مسلمان و شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده میدان فقط یک ارتباط عاطفی ویژه نبود. بلکه حاج قاسم جلوه رفتاری کامل مکتبی بود که مقام معظم رهبری نظریه‌پرداز آن است.

سردار رفیعی آتانی افزود: البته حاج قاسم سلیمانی هم با صراحت می‌گوید که بعد از 40 سال ارتباط و مراوده با بزرگان جهان اسلام و علمای مختلف اهل تسنن و شیعه مقام معظم رهبری را یک حکیم کامل می‌داند. بنابراین باید بدانیم که جوهره اندیشه فرمانده میدان ما ریشه در تفکرات و نگاه رهبر انقلاب دارد که باید امروز سرلوحه رفتار و تفکر ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استانداری قزوین شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استانداری قزوین شهید حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری شهید سلیمانی رفیعی آتانی سلوک وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس دانشگاه معارف اسلامی در نشست خبری گفت: همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام والمسلمین روح الله شاکری بر وظیفه دانشگاه‌ها در تامین منابع جامع علمی برای دانشجویان و پژوهشگران تاکید کرد و گفت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شخصیت علمی و قرآنی مقام معظم رهبری غفلت صورت گرفته است خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از سال ۴۳ تفسیر قرآن را در سطوح بالا تدریس می‌کرده اند و در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط گیری بالایی خصوصا با جوانان دارند و نگاه دینی ایشان منبعی جامع برای جوانان و دانشگاهیان خواهد بود. 

رئیس دانشگاه معارف اسلامی از پذیرش ۱۴۶ مقاله در این همایش خبر داد و گفت: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان همایش یک جلد از آنها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش‌های علمی و قرآنی رهبر انقلاب اسلامی را در فضای علمی و دانشگاهی کشور گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولین استانی برگزار شده است که حدود ۸۰ مقاله از این بستر دریافت شد.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم