Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری اعتقاد دارد بازیکنان استقلال بازی خوبی انجام دادند اما از موقعیت‌های‌شان استفاده نکردند.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به تساوی در بازی قبل و از دست رفتن امتیاز، استقلال در این بازی خوب کار کرد. موقعیت‌های فراوانی ایجاد شد اما آبی‌پوشان نتوانستند از آن بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری هم داوری در نتیجه تاثیر داشت. داوری نه تنها راجع به استقلال بلکه در تمام بازی‌ها اخیرا دچار مشکل شده. VAR برای این فوتبال بسیار نیاز و برخی تصمیمات فاجعه است. استقلال چند هفته ضرر دیده اما مساله تنها استقلال نیست و چند تیم ضربه خورده‌اند. کشوری مثل ما در آستانه جام جهانی قطر باید این نقص را برطرف کند و نمی‌دانم چرا مشکل حل نمی‌شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان در ادامه افزود:‌ استقلال در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول ظاهر شد. هم مالکیت داشت و هم موقعیت سازی. از طرفی صنعت نفت به یک امتیاز قانع بود. در مورد گل باید بگویم خط دفاعی به‌رغم نمایش‌های خوب در بازی‌های گذشته اما در یارگیری در صحنه گل ضعیف عمل کرد. در کل استقلال شایسته برد بود اما با نمایش بد مهاجمان و گل نزنی آن‌ها آبی‌پوشان 3 امتیاز کامل را کسب نکردند.

نوری درباره بازیکنان خارجی و نمایش آن‌ها گفت: آن‌ها تازه به استقلال اضافه شده‌اند و شاکله استقلال هم 60، 70 درصد تغییر کرده‌اند. از طرفی پلی میکر خوب هم جذب نشده و همه این‌ها دست به دست هم داده تا اسن بازیکنان نمایش درخشانی نداشته باشند. به طور مثال یامگا خودش عقب می‌آمد تا توپ بگیرد. او بازیکن بدی نیست. رودی اما نتوانسته خودش را با تیم وفق دهد. با توجه به نمایشی که از بازیکنانی چون تیام، جبارف، جانواریو دیده‌ایم نمی‌توانیم نمرات قبولی به این بازیکنان بدهیم.

هافبک دهه 70 تیم استقلال درباره دربی هم عنوان کرد: بازی پرسپولیس را مشاهده کردم و باید بگویم استقلال روند بهتری داشته اما دربی درباره روند نیست. هر تیم بتواند متمرکز باشد و وارد حاشیه‌ها نشود می‌تواند در بازی موفق شود. خود من هم در دربی بازی کرده‌ام و می‌دانم اصلا مسائل فنی و خوب بودن تاثیرش در حد مسایل روانی در این بازی نیست. دربی شرایط خودش را دارد. برد استقلال می‌تواند باعث بیمه شدن کادر فنی شود و باعث استقبال هواداران. امیدوارم بازی بدون حاشیه برگزار شود و استقلال با کسب 3 امتیاز که به آن بسیار نیاز دارد بتواند شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی استقلال صنعت نفت فوتبال جام جهانی نفت پرسپولیس جدول استقلال محمد نوری پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد

با تصمیم کادر فنی استقلال، تمرین امروز این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر