Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی گشتاسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده در زمینه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی ابراز کرد: از این میزان محکومیت ها بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال وصول شد.

گشتاسبی تصریح کرد: یکهزارو ۱۶ پرونده امسال وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شده که بیش از ۹۹ درصد از این پرونده ها مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۰۴  فقره پرونده قاچاق کالا از سوی فرماندهی انتظامی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد که ۱۹۹ مورد آن مختومه شده است.

گشتاسبی عنوان کرد: بخش اعظم کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان را مواد آشامیدنی، لوازم‌خانگی، پوشاک و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.

وی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ترویج فرهنگ صحیح و اصولی کالای ایرانی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران گفت: همچنین امسال بیش از ۶۳۳ پرونده مربوط به بازاریان متخلف گچساران از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال

و پس از تعیین جریمه نقدی بر اساس نوع و میزان تخلف صنفی  همه آنها مختومه شدند.

گشتاسبی بیشترین تخلف‌های صنفی در گچساران را شامل گران‌فروشی و درج نکردن قیمت و بیشترین متخلفان این شهرستان را نیز فروشندگان کالاهای اساسی و توزیعی اعلام کرد.

وی افزود: همچنین ۱۰پرونده مربوط بهداشت و درمان وارد تعزیرات حکومتی این شهرستان شد که پس از تعیین تکلیف مختومه شدند.

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران تعداد پرونده وارده هیات رسیدگی به تخلفات صنفی را ۱۶۹ مورد اعلام کرد و گفت: این پرونده ها در زمینه گران فروشی، کم فروشی، احتکار،  عدم ضوابط قانون گذاری و تقلب بوده که جریمه آنها بیش از چهار میلیون و ۴۹۰ هزار  می باشد که  این پرونده ها مختومه شدند.

گچساران چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۸ اتحادیه صنفی دارد.

برچسب‌ها نظام صنفی گچساران ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی گچساران ستاد تنظیم بازار نظام صنفی گچساران ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی مختومه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد