Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تیم آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است. پیش از شروع فصل هم با آنها بازی کرده‌ایم و شناخت نسبی از حریف داریم. بازی سختی را پیش بینی می‌کنم چرا که تیم حریف پرس خوبی را اجرا می‌کند و البته دوندگی بالایی دارد. ما هم باید در این دیدار جنگنده باشیم و از این تیم امتیاز بگیریم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن امروز و در هفته هفتم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تارتار در هفته‌های گذشته روند متزلزلی را داشته اند و سه برد و سه باخت را کسب کرده اند. با این حال نمایش گاندوها نشان می‌دهد می‌توان به تیم مهدی تارتار امیدوار بود و انتظار روزهای خوبی را از این تیم داشت. به همین بهانه و در آستانه دیدار این تیم با حریف اراکی گفت و گویی را با سجاد جعفری هافبک گلزن سبزپوشان داشته ایم که در ادامه می‌خوانید:

این فصل با آمدن آقای تارتار به ذوب آهن آمدید و در هفت‌های اخیر عملکرد خوبی از خودت نشان دادی. از شرایط خودتان صحبت کنید.

شرایطی خوبی را در ذوب آهن دارم. همینطور تیم مان وضعیت خوبی را این روزها تجربه می‌کند. با آقای تارتار در نفت مسجد سلیمان کار کرده‌ام و می دانم ایشان در بازی از من چه انتظاری دارد. سعی دارم تمام صحبت‌هایشان را در زمین اجرا کنم. خدا را شاکرم که شرایط تا اینجای فصل خوب پیش رفته و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها نیز بتوانم به تیم کمک کنم.

با وجود اینکه به عنوان یکی از گلزنان خط میانی ذوب آهن ظاهر شده‌ای، فکر نمی‌کنی خط هافبک تیم نیاز به کار بیشتر داشته باشد؟ به نظر می‌رسد هنوز هم ناهماهنگی‌هایی از سوی بازیکنان دیده می‌شود.

تقریباً ۸۰ درصد تیم تغییر کرده و بازیکنان جدیدی به ذوب آهن اضافه شده‌اند. قطعاً باز هم نیاز به زمان داریم تا این هماهنگی بیشتر شود. اما روی این موضوع کار می‌کنیم و کادر فنی به برخی ضعف‌های تیم واقف است. این روزها تلاش زیادی می‌کنیم تا ضعف‌ها در هر یک از خطوط به حداقل برسد.

تیم ذوب آهن در این هفته‌های لیگ برتر روند سینوسی را تجربه می‌کند. این یعنی در ۶ بازی گذشته ذوب آهن برد و باخت یکسانی را تجربه کرده‌است. دلیل این موضوع از نظر شما چیست؟

در سه بازی که باخته‌ایم واقعاً مستحق باخت نبودیم. در واقع اشتباهات فردی و عدم هماهنگی باعث شده این بازی‌ها را از دست بدهیم. اما کادر فنی، مجموعه ذوب آهن و بازیکنان همگی معتقدیم تیم بسیار قوی داریم. اصلاً مستحق باخت نبوده‌ایم و فکر می‌کنم با گذشت زمان شاهد این اشتباهات نیز نباشیم.

امروز دیدار مهمی را با آلومینیوم دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است. پیش از شروع فصل هم با آنها بازی کرده‌ایم و شناخت نسبی از حریف داریم. بازی سختی را پیش بینی می‌کنم چرا که تیم حریف پرس خوبی را اجرا می‌کند و البته دوندگی بالایی دارد. ما هم باید در این دیدار جنگنده باشیم و از این تیم امتیاز بگیریم. قطعاً برای کسب سه امتیاز به شهر اراک می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

اگر با هواداران هم صحبتی دارید می‌توانید آن را مطرح کنید تا از همین تریبون به گوش شأن برسد.

روی صحبتم با هواداران است. درست است در این فصل روند سینوسی داشته‌ایم اما مطمئناً شرایط تیم بهتر می‌شود. از آنها درخواست دارم تیم مان را حمایت کنند و این را بدانند که ذوب آهن قطعاً به جایگاه خوب گذشته خود باز می‌گردد.

با توجه به تیم جنگنده‌ای که مهدی تارتار راهی مسابقات می‌کند فکر می‌کنید در پایان فصل می‌توانید جز پنج تیم بالای جدول قرار بگیرید؟

واقعاً فوتبال قابل پیش بینی نیست. ممکن است در ادامه مسابقات اتفاقات زیادی رخ بدهد اما تلاش زیادی خواهیم کرد تا نام ذوب آهن سربلند باشد.

کد خبر 538757

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سجاد جعفری تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته تیم مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ با نوزدهمین بردش صاحب جام قهرمانی شد. 

در این هفته نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک با حساب ۳۲ بر ۳۲ مقابل پیکان سبزوار به تساوی رسیدند. 

فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مقابل پلیمر خلیج‌فارس و نیروی زمینی کازرون با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ مقابل فرازبام خائیز دهدشت به برتری رسیدند. نیروی زمینی با ۳۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند. 

در آخرین دیدار این هفته و در دربی اصفهان سپاهان نوین مقابل گیتی پسند با نتیجه ۱۷ بر ۲۴ شکست خورد. 

نتایج هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۳۲ - زغال سنگ طبس ۲۴

نفت و گاز گچساران ۲۷ - پرواز هوانیروز ۲۷

آلومینیوم اراک ۳۲- پیکان سبزوار ۳۲

فولاد مبارکه سپاهان ۴۱ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۴

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۵

سپاهان نوین۱۷ - گیتی پسند ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۴۰ امتیاز

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ امتیاز

گیتی پسند ۳۳ امتیاز

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ امتیاز

زغال‌سنگ طبس ۲۳ امتیاز

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۳ امتیاز

نفت و گاز گچساران ۲۱ امتیاز

پیکان سبزوار ۱۵ امتیاز

سپاهان نوین ۱۰ امتیاز

آلومینیوم اراک ۸ امتیاز

پرواز هوانیروز ۷ امتیاز

فرازبام خائیز دهدشت ۶ امتیاز 

هفته بیستم لیگ سی و ششم ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم