Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:11:21 GMT

امباپه هم با پیراهن PSG برنده توپ طلا می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۸۳۴۰

امباپه هم با پیراهن PSG برنده توپ طلا می‌شود

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اهدای توپ طلا به لیونل مسی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته موفق شد برای هفتمین بار جایزه توپ طلا را از آن خود کند اما این اولین باری بود که او با پیراهن تیمی جز بارسلونا این جایزه را دریافت می‌کرد.

این فوق ستاره آرژانتینی پس از مدت‌ها کشمکش در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شده و در نهایت پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این در دوران پر افتخار حضورش در بارسا موفق شده بود شش بار این جایزه ارزشمند را به خود اختصاص دهد.

ناصر الخلیفی پس از پایان مراسم توپ طلا به روزنامه اکیپ گفت:« ما بسیار به مسی افتخار می‌کنیم. این هفتمین توپ طلا برای او و اولین توپ طلا برای ما بود. امیدوارم که این آخرین توپ طلای ما نباشد، ما بازیکنان بزرگی داریم و کیلیان امباپه هم می‌خواهد برنده توپ طلا شود.»

 

 

بسیاری باور دارند که این اظهارات از سوی رییس باشگاه پاری سن ژرمن نوعی فشار آوردن به کیلیان امباپه است که هنوز حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشده است.

قرارداد این ستاره فرانسوی در پایان فصل با پاری سن ژرمن به اتمام می‌رسد و او آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به رئال مادرید بپیوندد.

او پیش از این در دو مصاحبه اعلام کرده بود که تصمیمش برای جدایی را در تابستان امسال به باشگاه اعلام کرده اما مدیران پی اس جی حاضر به پذیرش پیشنهاد رئال مادرید و فروش او نشدند.

تلاش‌های این باشگاه برای جلب نظر امباپه و تمدید قرارداد این بازیکن ادامه دارد اما به نظر نمی‌رسد که او تصمیمی برای ادامه حضور در پاریس داشته باشد.

 

ناصر الخلیفی (مالک) پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیونل مسی پاری سن ژرمن توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی