Web Analytics Made Easy - Statcounter

بساط تزریق پزشک مختلف آلمانی که مدعی است موفق به کشف واکسنی موثر برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ شده با مداخله پلیس شهر "لوبک" واقع در شمال این کشور برچیده شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های آلمان گزارش دادند که پیش از مداخله پلیس، این پزشک حدود ۵۰ تزریق را انجام داده بود.

پلیس آلمان نیز اعلام کرده که مطابق اطلاعات به دست آمده پس از ضبط محلول‌های مورد استفاده این پزشک و نیز فهرست افراد ثبت نام کرده، بیش از ۲۰۰ نفر دیگر در صف انتظار دریافت این واکسن غیرمجاز بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرید اشتاکر، پزشک و کارآفرین آلمانی پس از گفتگو با نشریه اشپیگل و طرح ادعای ساخت خانگی واکسن کرونا به شهرت رسید. او که بنا بر اعلام رسانه‌های آلمان مالک فرودگاه لوبک است، کارزار واکسیناسیون خود را در یکی از سالن‌های این فرودگاه به راه انداخته بود.

راه‌اندازی کارزار تزریق واکسن فاقد مجوز، مطابق قوانین آلمان یک جرم کیفری محسوب می‌شود.

به گزارش یورونیوز، اشتاکر پس از آزمایش اولیه واکسن خود روی ۱۰۰ داوطلب مدعی شد که این واکسن، کارآیی ۹۷ درصدی دارد. هرچند او همواره از ارائه این واکسن به نهادهای رسمی برای انجام بررسی‌های لازم و اخذ مجوز رسمی خودداری کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا پلیس آلمان پزشک واکسن غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا

یک پزشک فلسطینی-انگلیسی تأکید کرد هدف از منع ورود وی به اروپا این است که جلوی شهادت دادن وی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه را بگیرند.

به گزارش مشرق، غسان ابوسته، پزشک انگلیسی-فلسطینی که در سازمان پزشکان بدون مرز کار می‌کند و شاهد جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه بوده است، گفت: دلیل اصلی منع ورودم به اروپا این است که جلوی شهادت دادنم درباره جنایت‌های جنگی رژیم اشغالگر در مقابل دیوان بین‌المللی کیفری در لاهه را بگیرند.

وی در مصاحبه با المیادین گفت: دیوان لاهه در معرض فشارهای سیاسی از سوی دولت و کنگره آمریکا و دولت‌های اروپایی قرار دارد که حامی جنگ رژیم اشغالگر علیه مردم غزه هستند. یک تصمیم سیاسی از سوی دولت‌های اروپایی با هدف ساکت کردن شاهدان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه وجود دارد. رژیم اشغالگر نیز تصمیم گرفته تا تمام شاهدان باقیمانده در نوار غزه یا در داخل بازداشتگاه‌ها را به قتل برساند.

وی به وجود یک کمپین هماهنگ بین رژیم صهیونیستی و اروپا با هدف ممانعت از رفتن شاهدان عینی به دادگاه‌های بین‌المللی برای محاکمه کردن رژیم اشغالگر اشاره کرد.

ابوسته گفت: مقامات فرانسوی مرا در فرودگاه شارل دوگل متوقف کرده و به من گفتند که نمی‌توانم به تمام کشورهای منطقه شینگن به مدت یک سال وارد شوم و این مساله با درخواست دولت آلمان است. دولت فرانسه نمی‌خواهد این ممنوعیت را نقض کند.

ابوسته گفت: من قبلا نیز از ورود به آلمان منع شدم. در آن زمان به من گفتند که ممنوعیت ورود به آلمان تنها در ماه آوریل و به خاطر «کنفرانس فلسطین» است که برلین قصد ممانعت از برگزاری آن را دارد اما شنبه در فرودگاه شارل دوگل فرانسه مشخص شد که نمی‌توانم وارد بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا شوم.

تلاش‌ها برای ممانعت از شهادت دادن ابوسته در پی آن صورت می‌گیرد که وی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه در مقابل دیوان بین‌المللی دادگستری حاضر شد.

وی بعد از خروج از غزه برای انتقال واقعیت بیمارستان‌ها و بخش پزشکی و اوضاع فاجعه بار انسانی غزه تلاش و درباره مواردی که در جریان فعالیت خود با آنها روبه‌رو شده است از جمله جراحت‌های بسیار سنگین به ویژه بین کودکان به دلیل سلاح‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه حقوق بشر در اراضی فلسطینی نیز درباره این اتفاق گفت: من به عنوان یک اروپایی از دکتر ابوسته به دلیل تصمیم آلمان که به سطح جدیدی از دفاع از نسل کشی رسیده است، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: من از آلمان می‌خواهم تصمیم خود را درباره دکتر ابوسته کنار بگذارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان