Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: کامالا هریس کیت میدلتون خشونت علیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!

مسئولان فوتبال اسپانیا در تصمیمی غیرمنتظره قصد دارند جام قهرمانی لالیگا را دو بار به رئال مادرید اهدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان فوتبال اسپانیا از دیرباز با پافشاری بر رسم و رسوم خاص خودشان سعی در متفاوت جلوه کردن نسبت به سایر لیگ‌های معتبر اروپا داشته‌اند. تا پیش از این یکی از مهمترین این رسوم، محروم کردن هواداران تیم قهرمان لالیگا از دیدن جشن قهرمانی تیم‌شان در پایان فصل و موکول کردن اهدای جام به اولین بازی فصل بعد بود که همواره منتقدان خاص خودش را داشت. این رسم عجیب باعث می‌شد برخی از بازیکنانی که در قهرمانی تیم‌شان نقش داشتند و در پایان فصل از آن جدا می‌شدند، فرصت شرکت در مراسم تحویل جام قهرمانی را از دست بدهند.

امسال اما لالیگا قصد ندارد اهدای جام را به شروع فصل بعد موکول کند اما قرار هم نیست که طبق عرف دیگر لیگ‌های مطرح اروپا، جام در آخرین بازی خانگی رئال مادرید به این تیم تحویل داده شود.

طبق گزارش دو نشریه آ اس و مارکا؛ طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اسپانیا در نظر داشت، قرار بر این بود که جام قهرمانی در جریان بازی خارج از خانه شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل گرانادا به آنها تحویل داده شود - تیمی که اگر امتیاز از دست دهد، سقوطش قطعی می‌شود - اما پس از آنکه مسئولان باشگاه رئال مادرید از سازمان لیگ اسپانیا درخواست کردند که جام در یک بازی خانگی به آنها داده شود نه در خانه تیمی در آستانه سقوط، برنامه عوض شده است. با این حال باز هم قرار نیست که جام در آخرین بازی خانگی رئالی‌ها که هفته سی‌و‌هشتم مقابل بتیس است به آنها تحویل داده شود، چرا که باشگاه درخواست کرده برای برپایی زودتر جشن خیابانی در کنار هواداران، جام در بازی هفته سی‌و‌ششم که در برنابئو برابر آلاوس است تحویل داده شود.

اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در خانه گرانادا!

لالیگا با این درخواست رئالی‌ها موافقت کرده و قرار شده که جام را پس از بازی سه‌شنبه 25 اردیبهشت برابر آلاوس به آنها تحویل دهد اما دو روز پس از آنکه در یک مراسم تشریفاتی دیگر در زمین تمرینی والده‌بباس پشت درهای بسته، جام توسط پدرو روچا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید و بازیکنانش تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد