Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: همکاری های فی ما بین ادارات کل ورزش و جوانان همدان و تهران توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دیدار با نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که با حضور معاونین و مدیران ستادی و همچنین دکتر محمد پورکیانی برگزار شد با بیان اینکه همدان به‌خاطر سطح ارتفاع یکی از استان‌های متفاوت و متمایز با سایر نقاط کشور است، گفت: اگر از ورزش کسوت، بزرگی و اخلاق را حذف کنیم قطعاً توفیقی حاصل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید همه ظرفیت‌ها را برای استفاده هرچه بهتر و حداکثری از امکانات و زیرساخت‌های ورزشی کشور فراهم کنیم، گفت: در بدو ورود به استان همدان مقدمات لازم جهت راه‌اندازی سایتی جامع جهت معرفی ظرفیت‌های ورزشی استان همدان در بخش‌های زیرساختی، ورزشی، مربیان، گردشگری، هتل‌ها و غیره باتوجه‌به سطح ارتفاع استان فراهم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه امروز این مهم با حضور معاون محترم وزیر ورزش و مسئولین استان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در راستای بهره‌مندی از این ظرفیت بسیار مهم رایزنان ورزشی ما با کشور تیم‌های ملی چند کشور خارجی حاشیه خلیج‌فارس بحث و تبادل نظر داشته و مقرر شده دراسرع‌وقت در همدان حضور پیدا کنند کمااینکه تا کنون اردوها و مسابقات ورزشی بسیاری در سطوح ملی و استانی در همدان برگزار شده است.

وی از آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای افزایش سطح مراودات ورزشی، اجتماعی و فرهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد و گفت: امروز در حوزه آموزش ورزش و ورزشکاران ما در بسیاری از موارد نیازمند ارائه آموزش و ساختارسازی هستند.

سیفی با تاکید بر اینکه یکی از عمده مشکلات ما تک‌بعدی بودن ورزشکاران است که موجب غفلت از مباحث تحصیلی، شغلی، خانوادگی و ازدواج می‌شود، گفت: اجرای دوره‌های سبک زندگی می‌تواند یاری گر این عزیزان برای بهبود کیفیت زندگی‌شان است.

وی جمع آوری بانک اطلاعاتی قهرمانان و ورزشکاران به صورت چندوجهی در کشور را یکی از مهم ترین نیازهای جامعه ورزشی برای تصمیم گیری کیفی عنوان کرد و گفت: استعدادیابی در ورزش مقوله ای بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است که باید پیگیری شود در سطوح مختلف پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه دکتر پریچهره یکی از سرمایه وزارت ورزش و جوانان است، گفت: امیدواریم بتوانیم از تجارب ارزشمند ایشان در زمینه‌های مختلف در استان همدان بهره‌مند شویم.

ورزش و جوانان استان همدان بر ریل توسعه حرکت می‌کند

در ادامه نیز نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که به‌منظور افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه بین ادارات کل در راستای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی در حوزه‌های ورزشی، آموزشی، رفاهی و غیره، اظهار کرد: دکتر سیفی مدیری علمی و عملی هستند که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور دکتر سیفی در همدان ورزش و جوانان استان همدان بر روی ریل تحولی و توسعه انداخته است، گفت: کار دکتر سیفی در بحث انتصاب و بکار گیری نیروهای جوان و پا به کار در سیستم بسیار مثبت و انگیزه‌بخش برای تعالی و ارتقاء سیستم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، خاطرنشان کرد: دکتر سیفی از مدیران بسیار خوب وزارت ورزش هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حمید سیفی سایت کمپ تیم های ملی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان کل ورزش و جوانان استان همدان دکتر سیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی