Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزبات، گفته می‌شود که گوشی هوشمند Redmi K۵۰ در چند هفته آینده با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ در چین عرضه می‌شود. با این حال، این دستگاه ممکن است در هند با همین نام راه اندازی نشود. طبق یک گزارش جدید، گوشی هوشمند Redmi K۵۰ ممکن است با نام Xiaomi ۱۲X در هند عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر ظاهر و طراحی، انتظار می‌رود گوشی Redmi K۵۰ که با نام Xiaomi ۱۲X نیز شناخته می‌شود، یک طراحی مدرن با چند دوربین در پشت را ارائه دهد. شیائومی ۱۲ ایکس دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی OLED با رزولوشن +FHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. صفحه نمایش توسط یک شیشه خمیده ۲.۵ بعدی محافظت می‌شود و احتمالاً از آخرین نسخه Corning Gorilla Glass استفاده می‌کند.

مشخصات Xiaomi ۱۲X

این گوشی احتمالاً با ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و ممکن است دارای اسلات کارت microSD نباشد. طبق پیش بینی‌ها انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ ایکس یکی از اولین گوشی‌های هوشمند شیائومی باشد که با سیستم عامل اندروید ۱۲ و پوسته MIUI ۱۲.۵ سفارشی در هند عرضه شود. البته از سوی دیگر انتظار می‌رود این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI ۱۳ باشد و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را ارائه دهد.

هنوز از تاریخ انتشار دقیق آن اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود که شیائومی Xiaomi ۱۲X را در حدود ژانویه ۲۰۲۲ عرضه کند.

بیشتر بخوانید

اطلاعات دوربین گلکسی S۲۲ سامسونگ لو رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی جدید انتظار می رود Xiaomi ۱۲X

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر

ویدیو از تبلیغ یک گوشی همراه منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)