Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کسب هفتمین توپ طلا توسط مسی، اکثر بزرگان دنیای فوتبال به این اعجوبه تکرار نشدنی تبریک گفتند

به گزارش خبرنگار ایمنا، با کسب هفتمین توپ طلا، لیونل مسی در سن ۳۵ سالگی دست نیافتنی تر شد. او که با قهرمانی در کوپا آمه ریکا و درخشش‌های فردی در تیم سابقش بارسلونا، به این عنوان رسیده، مورد تحسین شدیدی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه بخشی از تبریک‌ها به این فوق ستاره آرژانتینی را بررسی خواهیم کرد؛



* رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل نوشت: «تبریک میگویم لئو مسی!!! خوشحال هستم که تو را با یک توپ طلای دیگر می بی نم، تو سزاوار هر اتفاقی در زندگی ات هستی…»



* جوردی آلبا مدافع چپ بارسا و هم تیمی سابق مسی نوشت: «۷ توپ طلا. حرفی نیست. تو بهترینی. آغوش بزرگ دوست من»



* بوسکتس در اینستاگرام نوشت: «تبریک به مسی، هفت توپ طلا. بهترین تاریخ️»

* ناصر الخلیفی مالک خوشحال پاریسی‌ها هم نوشت: «یک تبریک بزرگ برای لئو! این باعث افتخار ماست که بازیکن‌مان برنده این جایزه شده است.»



* امباپه هم در اینستاگرام خودش نوشت: «مبارک مسی

* کارلس پویول اسطوره تیم فوتبال بارسلونا هم در پستی از کسب هفتمین توپ طلا مسی ابزار خوشحالی کرد و نوشت: تبریک. شکی نیست که لئو تو بهترین هستی!



* نیمار هم در اینستاگرام اینگونه واکنش نشان داد: «تبریک برادر، اسطوره.»

* الیور کان دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان هم گفت: به مسی تبریک میگوبم. اما لواندوفسکی شایسته دریافت توپ طلا و همچنین بهترین گلزن سال بود.

* تبریک شرکت پپسی بابت بردن هفتمین توپ طلا توسط مسی هم در اینستاگرام به صورت فیلم در استوری بود

* کریم آدیمی مهاجم لورکوزن هم که بارسا را خواهان خودش می بیند، با استفاده از ایموجی بُز که نشانه‌ای برای بهترین بازیکن است، به لئو مسی تبریک گفت

* امی مارتینز، دروازه بان، لوتارو مارتینز، پاپو گومز و پائولو دیبالا مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین هم با انتشار استوری هایی به کاپیتان خود بابت این افتخار آفرینی تبریک گفتند.

* باشگاه‌های نیوولز اولدبویز (تیم دوران کودکی مسی) بارسلونا (تیم سابق مسی) و پاری سن ژرمن (تیم فعلی مسی) هم با انتشار تصاویری به او تبریک گفتند.

* اما نکته عجیب اینجاست که با وجود تبریک‌های سراسری به مسی، پی که هم تیمی او تا الان به مسی تبریک نگفته ولی توپ طلای پوتیاس بازیکن بانوان بارسا را را به او تبریک گفته است. این اتفاق در حالی رخ داده که چند ماه پیش رسانه‌ها خبر از رابطه بد لئو و پی که دادند و اعلام شد که این مدافع عامل اصلی و مشاور رئیس باشگاه بارسلونا برای جدایی فوق ستاره آرژانتینی بوده است. حالا با این اتفاق، به نظر می‌رسد شایعات رنگ واقعیت گرفته است.

* نکته عجیب دیگر هم این است که به جز تعدادی از بازیکنان بارسا، بازیکن خاصی از آبی اناری‌ها به لئو تبریک نگفته و شایعه‌هایی وجود دارد که این حرکت با هماهنگی لاپورتا بوده است.

کد خبر 538813

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توپ طلای مسی مراسم توپ طلا فرانس فوتبال لیونل مسی نیمار امباپه فوتبال اروپا بازیکن فوتبال پاریس فرانسه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفتمین توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم