Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:49:08 GMT

۲۸ دستگاه اتوبوس در بهارستان بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۲۳۰

۲۸ دستگاه اتوبوس در بهارستان بازسازی می‌شود

گروه استان‌ها- با توجه به فرسودگی ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در بهارستان مجموعه مدیریت شهری به دنبال نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های برون شهری بوده و شورای شهر لایحه شهردار نسیم شهر را برای بازسازی اتوبوس‌ها تصویب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، در هفته‌های گذشته برای پیگیری مطالبات و دغدغه مردم در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گزارشی را تهیه و در خبرگزاری تسنیم منتشر شد تا مسئولان برای حل مشکلات مردم پای کار آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی از قبیل فرسودگی و خرابی اتوبوس‌ها، نبود سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در ناوگان حمل و نقل عمومی، دوری مسافت مبدا و مقصد و تراکم زیاد مسافر در اتوبوس‌ها بود که توسط مردم بیان شد و به گوش مسئولان رسید لذا در ادامه پیگیری‌ها به سراغ مسئولان مدیریت شهری رفتیم تا آخرین اقدامات برای ساماندهی حمل و نقل عمومی نسیم‌شهر را جویا شویم. 

در همین رابطه کریم قربان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان اظهار داشت: حدود 70 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در بهارستان فرسوده است که مجموعه مدیریت شهری به دنبال نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های برون شهری است.

وی با اشاره به نوسازی اتوبوس‌ها با اعتبار 8 میلیارد تومان افزود: شورای شهر لایحه شهردار نسیم شهر را برای بازسازی اتوبوس‌ها تصویب کرده است.

نایب رئیس شورای اسلامی نسیم‌شهر با اشاره به دغدغه مردم و کارگران برای سفر به شهرتهران از نسیم‌شهر تصریح کرد: افزایش اتوبوس برای ارتقای حمل و نقل عمومی یکی از برنامه‌های شورای شهر است تا ظرفیت اتوبوسرانی در این حوزه تقویت شود.

قربان‌نژاد با اشاره به اقدام ضربتی برای بازسازی 28 دستگاه اتوبوس فعال ناوگان حمل و نقل عمومی ابراز کرد: در فاز نخست ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی 8 دستگاه اتوبوس برای اورهال و تعمیرات نوسازی خواهند شد.

همچنین یوسف نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در اقدامی عاجل با اختصاص چندین دستگاه اتوبوس از مسیر اتوبان تردد به میدان آزادی میسر شد تا مسافت سفر کوتاه شود.

 وی بیان کرد: تردد مسافران از نسیم‌شهر به مقصد میدان آزادی از اسلامشهر و بزرگراه آیت‌اله سعیدی با بیش از یک و نیم ساعت به طول می‌انجامید که خط سریع‌السیر برای این مسیر در نظر گرفته شد‌.

استاندار تهران: واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی در بهارستان در دستور کار قرار می‌گیردصنوف متخلف در بهارستان 70 میلیارد ریال جریمه شدندرنج بی‌پایان حمل و نقل عمومی تهران از کمبود و فرسودگی ناوگان

سرپرست شهرداری نسیم‌شهر با تأکید بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نسیم‌شهر گفت: حمایت شورای اسلامی در ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است چرا که این موضوع مطالبه به‌حق مردم است و مصوباتی از سوی شورای شهر در این رابطه به تصویب رسیده است.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: برای خرید و افزایش اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی نسیم‌شهر از سازمان شهرداری‌ها درخواست کمک خواهیم کرد تا در این حوزه شاهد ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی باشیم‌.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل عمومی بازسازی اتوبوس ها خبرگزاری تسنیم دستگاه اتوبوس شورای شهر نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارایه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین