Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: راه گشای مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور روحیه و تفکر بسیجی است و این روحیه نجات بخش کشور است. در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ بسیجیان بودند که قائله را ختم کردند‌.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ویژه برنامه هفته بسیج که صبح امروز برگزار شد، گفت: قدرت جمهوری اسلامی از شهداست، این عزتی که امروز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به شهدا، جانبازان و مجاهدان فی سبیل الله افتخار می کنیم.

وی افزود: مردم عزیز ایران در دنیا نمونه ندارند در طول این ۴۲ سال مردم ایستادگی کردند، مردم ایران مقاومت کردند و توفیقاتی داشتند که نماد اصلی آن دفاع مقدس بود و در دفاع مقدس انقلاب تثبیت شد. اگر دفاع مقدس نبود ممکن بود انقلاب دچار چالش شود و شعارهایی که در انقلاب داشتیم در دفاع مقدس ظهور پیدا کرد.

سردار کارگر ادامه داد: حاج قاسم فرمودند در دفاع مقدس جامعه آخرالزمانی را دیدیم، مهم ترین عنصری که در دفاع مقدس از آن نام ببریم، بسیجیان هستند. سال ۵۸ بسیج تشکیل شد در دفاع مقدس متوجه این مهم شدیم نیروی بسیجی یک نیروی بی توقع، از خود گذشته و بی بدیل است در دنیا نمونه بسیج را نداریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: اگر بسیج در دفاع مقدس وارد نمی شد پیروز نمی‌شدیم و این عنایت خدا بود که مردم از اسلام و کشور دفاع کردند، بسیج جمعیت بزرگی است که از همه اقوام، اقشار، مذاهب و ... هستند. عنصر کلیدی و گره گشا در جنگ و تمامی بحران های بعد از جنگ بسیجیان هستند و امام گفتند اگر این ارتش ۲۰ میلیونی باشد، مشکلی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: راه گشای مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور روحیه و تفکر بسیجی است و این روحیه نجات بخش کشور بوده و خواهد بود. در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ بسیجیان بودند که قائله را ختم کردند‌ در زلزله، سیل و کمک های مومنانه بسیجیان حضور دارند و در کمک به مناطق محروم این بسیجیان هستند که ورود پیدا می کنند.

سردار کارگر گفت: نقش بسیجیان، روحیه و تفکر بسیجی مهم است اگر روحیه و تفکر بسیجی در نیروهای مسلح و مسئولان باشد موفق هستیم اگر نباشد توفیق نخواهیم داشت. جایی توفیق داریم که روحیه و تفکر بسیجی وجود داشته باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز در کشور ما جوانان زیادی هستند که از جوانان دیروز هم بهتر و هم آگاه ترند و ما باید برایشان فرصت ایجاد کنیم دشمن امروز به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور هستیم و این را القا می کنند که ما نمی توانیم مشکلات را حل کنیم چه طور در سال ۵۹ که در ضعف بودیم در جنگ مقابل ابر قدرت ها ایستادیم؟ در زمانی که از لحاظ پیشرفت پایین ترین نقطه بودیم و سیم خاردار وارد می کردیم توانستیم در مقابل دشمن بایستیم اما امروز در اوج پیشرفت هستیم درست است که مشکلاتی داریم اما پیشرفت هم داریم.

وی ادامه داد: خیانت است اگر بخواهیم مشکلات کشور را طوری نشان دهیم که فقط در سایه مذاکره می‌توانیم آن را حل کنیم. مسئولان باید مواظب باشند که در پازل دشمن قرار نگیرند. روحیه بسیجی به ما نمی گوید تسلیم شو، ما در سخت ترین شرایط تسلیم نشدیم.

سردار کارگر بیان کرد: یکی از کارهایی که دشمن می کند این است که جوانان ما را از کار بیندازد و یکی از حربه های آن اعتیاد است در مسئله پیشگیری، درمان و ... در حوزه اعتیاد بسیجی کار می شود دشمن سرمایه گذاری زیادی می کند تا مواد مخدر در  کشور ما گسترش پیدا کند و جوانان ما را آلوده کنند. امروز وضعیت اعتیاد در جامعه نسبت به گذشته بهتر شده است و از لحاظ امکانات پیشرفت کردیم.

وی در پایان گفت: مردم افرادی را که در حوزه اعتیاد فعالیت می کنند را دعا می کنند چراکه دشمن سرمایه گذاری زیادی برای اعتیاد جوانان ما کرده است‌.

//انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج فتنه ۸۸ سردار کارگر فتنه 78 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روحیه و تفکر بسیجی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی در آئین اختتامیه گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در اراک اظهار کرد: ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول ۴۵ سال گذشته با این مؤلفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، گفت: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

وی افزود: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و به طور حتم راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی دارد

سردار کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیارآفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی (ره) از جهات مختلف توانست در سال ۹۸ برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود.

سردار کریمی ادامه داد: اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان تداوم دارد.

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکن محرومین دستاورد کنگره شهدای مرکزی

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان بیان کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از ۱۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

سردار کریمی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع آوری شده و بزرگترین منبع برای انجام کارهای پژوهشی و علمی است و البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از ۷۲۰ مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، گفت: به طور قطع تمام موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح به ویژه پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

کد خبر 6097003

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است