Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: فرودگاه بین المللی لارستان همواره در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی عملکرد مثبت و قابل قبولی بین همه فرودگاه‌های کشور داشته و توانسته است رتبه پنجم را از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او داشتن کارت واکسن برای تمام مسافران داخلی و خارجی از مسیر فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان را ضروری دانست و تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافری پرواز‌های خارجی یا داخلی در این شهرستان که بدون کارت واکسن، بلیت صادر کنند بسته می شوند.

یگانه ادامه داد: فرودگاه بین المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پرواز‌های خارجی و۲۰درصد پرواز‌های داخلی را تامین می‌کند و سایت رادار RCAG، که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پرواز‌های منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان  افزود: پرواز‌های مسیر کویت به لار و بالعکس که در ۱۸ ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، آبان ماه امسال برقرار شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی شیوه نامه بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان