Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:39:23 GMT

چرا «جک دورسی» توییتر را ترک کرد؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۷۱۳

واکنش‎ها به استعفای جک دورسی از مدیریت شبکه اجتماعی توییتر ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - «جک دورسی»، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل توییتر، در میانه ابهام درباره آینده این بستر اجتماعی، از شرکتی که به ساخت آن کمک کرده، خارج می‌شود.

به گزارش «آکسیوس»، توییتر در بحبوحه بزرگترین تحول خود قرار دارد؛ این تحول شامل تغییر از یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تبلیغات متمرکز بر متن به یک پلتفرم مبتنی بر اشتراک متمرکز بر جوامع کوچکتر و چند رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر، توییتر مجموعه‌ای از محصولات را راه‌ اندازی کرده است که محتوای طولانی‌ مدت را شامل می‌شود، از جمله صدا‌های زنده و خبرنامه‌ها.

در عرضه محصولات جدید، توییتر امیدوار بود نگرانی‌هایی را که در زمینه توسعه محصول از رقبایی مانند فیس‌بوک و اسنپ‌ چت عقب افتاده است، برطرف کند.

«پاراگ آگراوال»، مدیر عامل جدید این شرکت، که پیش‌تر مدیر ارشد فناوری این شرکت بود، مسئول کمک به توییتر برای رسیدن به اهداف عالی کاربران و درآمدی است که منعکس کننده تحول توییتر هستند.

توییتر در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد پایگاه کاربران فعال روزانه قابل درآمدزایی (mDAU) خود را از ۲۱۱ میلیون کاربر در پایان ۳ ماهه گذشته به ۳۱۵ میلیون تا ۳ ماهه چهارم ۲۰۲۳ افزایش دهد.

این شرکت همچنین قصد دارد تا ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ درآمد سالانه جهانی خود را بیش از ۲ برابر و به بیش از ۷.۵ میلیارد دلار برساند.

بیشتر بخوانید: پاراگ اگراوال به عنوان مدیر اجرایی توییتر تعیین شد تاکید روسیه بر مقابله با محتوا‌های ممنوعه در توییتر

«دورسی» در نامه استعفای خود به کارکنان توییتر، گفت که بنیانگذاران شرکت‌های فناوری پیشرو برای شرکت‌های فناوری، به شدت محدود کننده و تنها نقطه شکست هستند.

در حالی که وی به برنامه‌های آینده‌اش اشاره نکرد، اتفاق نظر گسترده‌ای وجود دارد که «دورسی» بر چیز‌هایی مانند ارز‌های دیجیتال و «بلاک چین»، تمرکز خواهد یافت.

در پشت صحنه، تنش بین «جک دورسی» و سهامدارانی که استدلال می‌کردند او یک مدیرعامل پاره وقت است، در جریان است.

برخی کارمندان به «آکسیوس» می‌گویند که احساس می‌کنند «دورسی» هرگز به طور کامل به این کار متعهد نبوده است.

آنها می‌گویند که صبح روز دوشنبه از طریق گزارش‌های خبری از استعفای «دورسی» مطلع شدند.

شرکت سرمایه گذار فعال «الیوت منیجمنت» در اوایل سال ۲۰۲۰ بنا بر گزارش‌ها به دلیل توجه «دورسی» به پروژه‌های دیگری مانند Square، وی را تحت فشار قرار داد تا از سمت مدیرعاملی استعفا دهد.

توییتر یک ماه بعد با «الیوت» معامله کرد و «جسی کوهن»، شریک «الیوت» را به هیئت مدیره خود اضافه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: توییتر جک دورسی تحولات بین الملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توییتر توییتر جک دورسی تحولات بین الملل جک دورسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت

داده‌ها نشان داد که اقتصاد آلمان در ابتدای سال از رکود عبور کرد و به لطف بخش ساخت وساز و صادرات بیش از حد انتظار رشد کرد.

به گزارش ایسنا، اقتصاد در سه ماهه اول رشد اندکی داشت و تولید ناخالص داخلی ۰.۲ درصد نسبت به دوره سه ماهه قبلی در شرایط تعدیل شده افزایش یافت. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز رشد ۰.۱ درصدی را پیش‌بینی کرده بودند.

اداره آمار آلمان، داده‌های سه‌ماهه آخر سال گذشته را به‌جای کاهش ۰.۳ درصدی که قبلا گزارش شده بود، ۰.۵ درصد کاهش داد. رقم بالاتر از حد انتظار، دیدگاه مشترک اقتصاددانان مبنی بر اینکه ضعف‌های ساختاری بهبود آلمان را محدود می‌کند، تغییر نمی‌دهد.

اقتصاد آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، در میان همتایان بزرگ خود در منطقه یورو در سال گذشته ضعیف‌ترین بود، زیرا هزینه‌های بالای انرژی، سفارش‌های ضعیف جهانی و نرخ‌های بهره بالا بی‌سابقه بود. اگرچه انتظار می رود تورم در سال جاری کاهش یابد اما پیش‌بینی می‌شود که رشد نسبتا ضعیف باقی بماند. هفته گذشته دولت آلمان پیش‌بینی رشد اقتصادی خود را برای سال جاری از ۰.۲ درصد به ۰.۳ درصد افزایش داد.

انتظار می‌رود که مصرف خصوصی به شتاب رشد کمک کند زیرا انتظار می‌رود دستمزدهای واقعی در بازار کار  افزایش یابد. داده‌های اداره آمار این کشور نشان داد که خرده‌فروشی آلمان در ماه مارس بیش از حد انتظار افزایش یافته است، که نشان‌دهنده بهبود مصرف در پایان سه‌ماهه و نویدبخش خوبی برای کل اقتصاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟