Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@07:11:30 GMT

نسل جدید گوشی‌های تاشو هواوی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۸۰۸

نسل جدید گوشی‌های تاشو هواوی

فرارو- سازندگان مطرح گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال سرمایه گذاری در بخش گوشی‌های تاشو هستند و در آخرین مورد اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت چینی هواوی قصد دارد گوشی‌های تاشو آینده خود را به نسل جدیدی از لولا مجهز کند که علاوه بر پیچیدگی کمتر، استحکام بیشتری را عرضه می‌کند.

به گزارش فرارو، هوآوی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی هوشمند تاشو را در بازار عرضه کرد که دو دستگاه از این دست با نام‌های Huawei Mate X و Mate Xs در دسترس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال، در ماه فوریه، این شرکت گوشی هوشمند Mate X2 را با طراحی تاشو به سمت داخل، شبیه به سری گلکسی Z فولد سامسونگ، روانه بازار کرد.

اکنون، این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو دیگری است که ظاهراً دارای طراحی شبیه به سری گلکسی Z Flip سامسونگ خواهد بود، اما گویا این گوشی تاشو آینده هواوی قرار است به ویژگی خاصی مجهز شود که در نمونه‌های مشابه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است و این ویژگی جدید استفاده از نسل جدید لولا‌های مخصوص گوشی‌های تاشو است. به طور کلی قابلیت تاشو در گوشی‌های هوشمند امروزی از طریق لولا‌های ویژه‌ای عملی شده است که در حال حاضر فرآیند ساخت پیچیده‌ای دارند و علاوه بر آن از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار نیستند.

طبق گزارش Zhaoli Technology در شبکه اجتماعی Weibo، هواوی برای گوشی‌های تاشو آینده خود قرار است از نسل بعدی لولا استفاده خواهد کند که مدتی است در حال توسعه است. این گزارش ادعا می‌کند که یک سازنده مطرح گوشی هوشمند از این لولای جدید استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد هواوی تنها برندی است که برای این توسعه این فناوری در حال حاضر می‌تواند وارد عمل شود.

گفته می‌شود که لولای جدید در مقایسه با لولا‌هایی که قبلاً توسط هوآوی استفاده شده است، پیچیدگی کمتری دارد. با این حال، لولا نسبت به مواردی که در گذشته استفاده می‌شد قابل اعتمادتر است و امتیاز دیگر آن این است که به دلیل قطعات کمتر، هزینه کمتری نیز دارد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اسمارت‌فون تاشوی آینده هواوی می‌تواند Huawei Mate V نام داشته باشد، اما هنوز نام آن تایید نشده است. انتظار می‌رود این دستگاه به زودی راه اندازی شود و می‌تواند با چیپست Kirin ۹۰۰۰ عرضه شود. درست مانند گوشی‌های اخیر هواوی، احتمالاً به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، این گوشی هم فقط در یک مدل 4G عرضه شود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: هواوی گوشی تاشو گوشی های تاشو گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم

تاکنون شایعات زیادی از پوکو F6 و پوکو F6 پرو شنیده‌ایم. گوشی‌های قاتل پرچمدار پوکو اکنون درحال دریافت گواهی‌های مختلف هستند و نسخه‌ی پرو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رؤیت شده است.

پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ با شماره‌مدل 23113RKC6G فهرست شده CPU این گوشی از سه هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز بهره می‌برد که با مشخصات اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم‌خوانی دارد.

جدیدترین گوشی پوکو در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱٬۴۲۱ و ۵٬۱۶۶ را به‌دست آورد. پوکو F6 پرو اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

از مشخصات احتمالی پوکو F6 پرو می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میل‌ آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات، نمایشگر اولد 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴٬۰۰۰ نیت و سه دوربین در پشت دستگاه اشاره کرد.

تاریخ رونمایی و قیمت گوشی های جدید پوکو مشخص نیست؛ اما احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی باقی نمانده است.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی