Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:25:22 GMT

معرفی تجهیزات جدید استخرها

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۹۰۳

معرفی تجهیزات جدید استخرها

طیف بسیاری زیادی از تجهیزات استخر برای راه اندازی و محافظت از استخر شما وجود دارد. از سیستم های فیلتراسیون و تصفیه گرفته تا سیستم های گرمایشی و ضدعفونی کننده ها و تمیز کننده ها. تمامی این تجهیزات هر روز در حال پیشرفت و استفاده از فناوری های جدید هستند تا عملکردهای بهتر و موثرتری را ارائه دهند.

افرادی که استخرهای جدید می سازند و افرادی که تجهیزات قدیمی استخر خود را می خواهند تعویض کنند، از مشتریان فروشگاه های تجهیزات استخری می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارندگان استخرهای قدیمی ، قبل از آنکه تجهیزات استخرشان دچار مشکل شود و کارایی خود را از دست بدهد، تصمیم به تعویض آنها می گیرند. محصولات جدید استخر نه تنها قابل اعتمادتر هستند، بلکه دارای ویژگی هایی هستند که باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می شوند.

تجهیزات استخر چیست؟

تجهیزات استخری به دو دسته تجهیزات اولیه یا ضروری استخر و تجهیزات جانبی یا فرعی استخر تقسیم بندی می شوند . مجموعه از تجهیزات جدید استخر نیز وجود دارند که در نگهداری و نظافت استخر به کار برده می شوند و یا جنبه تزئینی دارند. در ادامه مجموعه از تجهیزات قدیمی و جدید استخر را خدمت شما معرفی می کنیم.

پمپ استخر

یکی از مهمترین تجهیزات استخر، پمپ استخر می باشد، زیرا بدون انتقال آب به سایر قسمت های سیستم، عملا هیچ بخشی کارایی ندارد. پمپ استخر با مکش آب به داخل، فیلتر کردن آب و آزاد کردن آب تمیز به داخل استخر، به تصفیه آب استخر کمک می کند. اکثرا می دانیم که تجهیزات پمپاژ چقدر برای کل سیستم فیلتراسیون و بهداشت استخر اهمیت دارد. جریان داشتن و سیرکوله اب استخر، یک عنصر کلیدی برای حفظ کیفیت خوب آب است. پیشرفت های اخیر در فناوری پمپ، باعث شده تا تجهیزات جدیدی از پمپ استخر به نام پمپ های چند متغیر طراحی و ساخته شود که بسیار کارآمدتر هستند. پمپ هایی با سرعت متغیر را می توان بر اساس نیاز خود برنامه ریزی کنید.

فیلتر استخر

آب زلال و شفاف ، یکی از مهمترین فاکتورها در نگهداری استخر می باشد. بدون تجهیزاتی مانند فیلتر استخر، میلیون ها ذره مرئی و نامرئی موجود در آب استخر، سریعا باعث کدورت آب می شود. یکی از مهمترین تجهیزات استخر شما، فیلتر استخر می باشد. فیلترهای شنی، کارتریج و دیاتومه از انواع فیلترهای استخر می باشد. تعویض شن و ماسه فیلتر شنی استخر و یا تعویض کارتریج فیلتر کارتریجی استخر و یا خاک دیاتومه همگی سبب می وشد تا استخخری تمیز و آبی زلال و شفاف داشته باشیم. به عنوان مثال، فیلتر های شنی هایواتر می توانند ذرات تا ۵۰ میکرون را از آب استخر جدا کرده و تصفیه نماید.

سیستم های ضدعفونی کننده استخر

روش اساسی نگهداری و ضدعفونی کنندگی آب استخرها، از گذشته ها استفاده از کلر در استخرها بوده است. به این صورت که کلر به صورت دستی به آب ریخته شده و در آب حل می شد و آلودگی های آب را از بین می برد. اما به مرور زمان تجهیزات جدید استخر مانند دستگاه های کلرزن طراحی شد که کلر به صورت قرص یا پودر داخل این دستگاه قرار می گرفت و در آب شناور می شد و یا اینکه در مسیر سیستم فیلتراسیون قرار می گرفت.

از دیگر تجهیزات جدید استخر، جهت ضدعفونی کردن آب استخر استفاده از دستگاه های uv می باشد. سیستم UV ، یک نور ماوراء بنفش قدرتمند تولید می کند، در حالی که از طریق سیستم پمپ حرکت می کند و جلبک ها، ویروس ها، باکتری ها و سایر مواد آلی را که می توانند استخرهای شنا را آلوده کنند، از بین می برد. این سیستم می تواند تقاضای مواد شیمیایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، که نگهداری استخر شما را بسیار آسان می کند. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود و سلامت کلی استخر شما را بهبود می بخشد.

ارائه یک جریان ثابت و ضدعفونی کننده به آب استخر برای حفظ آب تمیز و شفاف بسیار مهم است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلریناتورهای قرص، فیدرها و شناورها و ژنراتورهای کلر آب نمک است. یکی دیگر از مقوله‌های مهم سخت‌افزاری استخر این است که زمانی که فیدرهای شیمیایی یا سلول‌های نمکی تولید کلر را متوقف می‌کنند، فیلتر استخر شما دیگر نمی‌تواند ادامه دهد!به همین دلیل از تغذیه کننده ها و تصفیه کننده های شیمیایی استفاده می شود.

محصولات جدید استخر جهت تمیز کردن

یکی دیگر از محصولات جدید از تجهیزات استخر، تمیزکننده خودکار استخر است. همچنین ابزارهای دستی تمیز کردن استخر نیز وجود دارد، اما برای جاروبرقی خودکار استخر، استخرداران به دسته تجهیزات استخر، نگاه می کنند تا از بین جاروهای رباتیک و  جاروهای استخر دستی یکی را انتخاب می کنند. این تجهیزات استخر ، به طور مداوم خاک، برگ، حشرات و هر چیز دیگری را از آب جمع آوری می کنند، مانند جلبک ها، باکتری ها و سایر میکروب ها که می توانند در استخرهای شنای فیلتر نشده، گردش نشده و تصفیه نشده رشد کنند. سیستم های تمیز کننده رباتیک روز به روز محبوب تر می شوند.

محصولات جدید دکوراسیون استخر

تمیزی و زلالی آب استخر و وجود سیستم فیلتراسیون آب استخر از مهمترین بخش های استخر می باشد. اما در این میان طراحی استخر و استفاده از تزئینات و دکورهای خاص در اطراف فضای استخر نیز می تواند جنبه بصری و زیبایی استخر را بیشتر نماید. محصولات جدید استخر مانند فواره ها، آب نماها ، نردبان های استخر، کرتین استخری ،‌ استفاده از چترهای بزرگ جهت سایبان و تجهیزات جانبی دیگر می تواند زیبایی استخر شما را بیشتر نماید.

کیت های تست شیمی آب استخر

ترکیبات شیمیایی آب استخر مانند ph  آب، قلیایی بودن و میزان کلر آب استخر شما با هر بار استفاده از استخر یا بارش باران یا باد و طوفان و یا ریختن زباله در آب استخر ، تغییر می کند.امروزه محصولات جدیدی به نام کیت های تست کلر و ph  آب توسط تولید کنندگان مانند هایواتر،  به بازار عرضه شده است که میزان ph  و کلر استخر شما را تست کرده و به شما اعلام می کند تا سطح شیمیایی استخرتان را تنظیم نمایید. البته سیستم هایی نیز وجود دارد که به صورت خودکار سطوح شیمیایی آب استخر شما را کنترل و تنظیم می کند و آنرا همواره متعادل و مطلوب نگه می دارد.

سخن پایانی

داشتن استخر بدون توجه به نظافت و تمیزی و تصفیه آب آن، نمیتواند خیلی جذاب باشد. زیرا بدون وجود تجهیزات مناسب برای استخرتان ،‌مجبور هستید تا به طور مداوم آب استخرتان را تعویض نمایید ، که اینکار سبب اسراف در مصرف آب می شود و وقت و زمان زیادی را از شما می گیرد. به همین دلیل استفاده از تجهیزات استخر بسیار اهمیت دارد. امیدواریم در مقاله ارائه شده، کمک کرده باشیم، تا بدانید تجهیزات استخر مورد نیازتان چیست و همچنین چه محصولات جدیدی را می توانید استفاده نمایید. تجهیزات استخر با بهترین کیفیت و انواع برندهای بازار درdigipoolmarket.com  شرکت ساینا تصفیه آریا ارائه میشود. با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره ها و راهنمایی را در اختیارتان قرار دهیم.

کد خبر 1578055

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تجهیزات استخر محصولات جدید استخر شما فیلتر استخر پمپ استخر آب استخر کننده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی کرده است، لذا راه اندازی باشگاه بدنسازی بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله عواملی که بر هزینه تأثیر می‌گذارند، می‌توان به مکان و مساحت مورد نیاز، تجهیزات و وسایل ورزشی، استخدام کادر مدیریتی و آموزشی، هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، و هزینه‌های مربوط به مدیریت و اجاره محل اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بصورت قدم به قدم به هزینه‌های راه اندازی این کسب و کار بپردازیم.

راه اندازی باشگاه بدنسازی شامل چه هزینه‌هایی است؟

راه‌اندازی باشگاه بدنسازی ممکن است به عنوان یک پروژه کوچک (اجاره‌ای) و یا بزرگ در نظر گرفته شود که هزینه‌های گوناگونی را در بر دارد. لذا باید توجه داشت که هزینه‌ها بسته به موقعیت جغرافیایی، اندازه باشگاه و سطح خدمات ارائه شده متغیر است و ممکن است متفاوت باشد. در اینجا چند هزینه اصلی که در راه‌اندازی یک باشگاه بدنسازی دخیل هستند، آورده‌ایم:

اجاره یا خرید مکان: هزینه اجاره یا خرید مکانی که باشگاه بدنسازی راه‌اندازی خواهد شد، یکی از هزینه‌های اساسی است.

تجهیزات و وسایل ورزشی: شامل دستگاه‌های ورزشی، وزنه‌ها، میزهای بدنسازی، متعلقات دیگر مانند کفپوش و...

هزینه‌های ساختمانی: شامل هزینه‌های مربوط به تغییرات ساختمانی برای ساختن سالن ورزشی، دوش و توالت، نورپردازی و...

هزینه‌های مربوط به امنیت و ایمنی: شامل نصب دوربین‌های مداربسته، امنیتی برای محافظت از اعضای باشگاه در طول تمرینات.

هزینه‌های مدیریتی: شامل هزینه‌های مربوط به حقوق پرسنل، بیمه، تبلیغات و بازاریابی، نرم‌افزار مدیریت باشگاه و...

هزینه‌های مربوط به لوازم اداری: شامل مبلمان، دستگاه‌های اداری، کامپیوتر و تجهیزات دیگر مورد نیاز برای مدیریت باشگاه.

هزینه‌های اجرایی و متفرقه: شامل هزینه‌های ناشی از مسائل مختلفی مانند مالیات، مجوزها، و...

هزینه‌های مربوط به آموزش و مشاوره: شامل هزینه‌های مربوط به آموزش کارکنان، مشاوره در زمینه مدیریت و توسعه باشگاه و...

نکته: با استفاده از طرح توجیهی می‌توانید تماهی هزینه‌های راه اندازی باشگاه بدنسازی را در سال ۱۴۰۳ دسترس داشته باشید و سپس تصمیم به شروع این کسب و کار بگیرید.

چرا طرح توجیهی مهم است؟

طرح توجیهی قبل از راه‌اندازی کسب و کار، یک ابزار بسیار حیاتی در فرآیند تصمیم‌گیری مالی است. این طرح به ما این امکان را می‌دهد که به طور دقیق از هزینه‌ها مطلع شویم و محاسبه کنیم که آیا سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی باشگاه بدنسازی ممکن است به سودآوری برسد یا خیر.

با ارائه یک برآورد دقیق از هزینه‌های راه‌اندازی و هزینه‌های عملیاتی پیش‌رو، به همراه پیش‌بینی درآمدها، می‌توانیم تا حد زیادی از پتانسیل موفقیت یا شکست کسب و کار آگاه شویم. این طرح به ما اجازه می‌دهد تا ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با کسب و کار را شناسایی کرده و به تصمیم‌گیری بهتر در مورد سرمایه‌گذاری‌های مالی و استراتژی‌های آینده بپردازیم.

به علاوه، ارائه یک طرح توجیهی معتبر به سرمایه‌گذاران و بانک‌ها اعتماد بیشتری می‌دهد و احتمال دریافت تسهیلات مالی را افزایش می‌دهد. در نتیجه، طرح توجیهی به عنوان یک ابزار مهم در فرآیند تصمیم‌گیری مالی و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید بسیار ارزشمند است.

خلاصه طرح توجیهی راه اندازی باشگاه بدنسازی

در طرح توجیهی باشگاه بدنسازی تمامی هزینه‌های این کسب و کار در بیش از ۵۰+ صفحه برآورد می‌شوند. در ادامه بصورت خلاصه هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی برای سال ۱۴۰۳ ارائه شده‌اند:

هزینه تأسیس باشگاه بدنسازی در طرح توجیهی با سرمایه ۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

درآمد سالانه این باشگاه در سال ۱۴۰۳ با ظرفیت ۹ هزار مشتری و فروش ۷ هزار خدمات در سال برابر است با ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان.

مدت بازگشت سرمایه این کسب و کار ۲.۶ سال پیش بینی می‌شود.

نرخ بازدهی داخلی با توجه به محاسبات طرح توجیهی ۳۹% است.

با توجه به این پارامترها آیا راه اندازی باشگاه بدنسازی توجیه پذیر است؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده، برای ارزیابی توجیه پذیری راه‌اندازی باشگاه بدنسازی معیارهایی از جمله مدت بازگشت سرمایه و نرخ بازدهی داخلی بسیار مهم هستند. با توجه به مدت بازگشت سرمایه کمتر از سه سال (۲.۶ سال) و نرخ بازدهی داخلی ۳۹٪، می‌توان نتیجه گرفت که راه‌اندازی باشگاه بدنسازی از نظر مالی توجیه پذیر است. این معیارها نشان می‌دهند که باشگاه بدنسازی پس از مدت کوتاهی به سودآوری می‌رسد و برای سرمایه‌گذاران جذاب است.

بعد از مشاهده هزینه‌های راه اندازی باشگاه بدنسازی در طرح توجیهی، لازم است نکات مهمی را درمورد باشگاه بدنسازی بدانیم.

نکات مهم در راه اندازی باشگاه

راه‌اندازی یک باشگاه موفق نیازمند مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی کامل است. ابتدا، باید یک بررسی بازار دقیق انجام شود تا نیازهای مشتریان و موارد رقابتی مشخص شود. سپس، انتخاب مکان مناسب، تأمین تجهیزات و تجهیزات و استخدام پرسنل ماهر و متعهد از مراحل اساسی است. ایجاد برنامه‌های بازاریابی قوی و تعیین استراتژی‌های مالی مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. همچنین، ایجاد برنامه‌های آموزشی و سرگرمی جذاب برای اعضا اساسی است تا ایجاد ارتباط مستقیم و مثبت با مشتریان را تسهیل کند. به طور کلی، توجه به جزئیات، ارتقا کیفیت خدمات و پیگیری مستمر از مواردی است که باشگاه را به سوی موفقیت هدایت می‌کند.

لیست تجهیزات راه اندازی باشگاه بدنسازی

برای راه اندازی باشگاه بدنسازی، تجهیزات متنوعی نیاز است تا بتواند به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و برای آن‌ها تجربه ورزشی مطلوبی فراهم کند. در زیر لیستی از تجهیزات اساسی برای یک باشگاه بدنسازی آمده است.

۱. دستگاه‌های تمرین مقاومتی:

دمبل و شیخوف

ماشین‌های وزنه‌برداری

ماشین‌های کابل

میزان‌های وزنه

۲. تجهیزات کاردیو:

تردمیل

دوچرخه‌های ثابت

ماشین‌های مداومتی (الیپتیکال)

صندلی‌های راه‌راه

۳. تجهیزات فضای باز:

تردمیل فضای باز

دوچرخه‌های سایکلینگ فضای باز

۴. تجهیزات فیتنس عمومی:

میزهای وزنه‌برداری چندکاره

صندلی‌های آباژور و بدنسازی

تجهیزات مربوط به تناسب اندام و کشش

۵. تجهیزات امنیتی و راحتی:

دستگیره‌ها و استوپرها برای ایمنی در تمرینات

سیستم‌های تهویه مطبوع

سیستم‌های تهویه هوا و گرمایش

۶. تجهیزات اضافی:

دستگاه‌های ماساژ و ترازوهای بدنسازی

تجهیزات ورزشی مثل توپ فوتبال، زین و غیره برای تنوع تمرینات

این لیست تجهیزات اساسی است و ممکن است به توجه به نیازها و تعداد مشتریان باشگاه، نیاز به تجهیزات دیگری نیز باشد.

جمع بندی

راه اندازی یک باشگاه بدنسازی به دلیل نیاز رو به افزایش افراد به فعالیت‌های ورزشی و اهمیت آن برای سلامتی و رشد فیزیکی، یک فرصت بسیار مهم و پربار است. با انتخاب مکان مناسب، تجهیزات کارآمد و متنوع، برنامه‌های تمرینی جذاب و ارائه خدمات تخصصی، می‌توان به جذب و حفظ مشتریان، ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی و بهبود سلامتی جامعه کمک کرد.

بنابراین، با شناخت دقیق از نیازهای مشتریان و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مؤثر، راه اندازی یک باشگاه بدنسازی می‌تواند به عنوان یک معامله سرمایه‌گذاری موفق و پایدار در زمینه بهبود سلامتی و افراد و همچنین کسب درآمد مطلوب برای کارآفرینان، مطرح گردد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد

کد خبر 6097342

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست