Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در رابطه با آزادراه مراغه- هشترود اظهار داشت: این پروژه در بازدیدی که سه هفته قبل از آن داشتم، روند اجرایی مناسبی نداشت؛ اما عملیات اجرایی آن از امروز و با دستور فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تسریع می‌شود.

 وی با بیان اینکه قطعه‌های ۲ و ۳ این آزادراه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا شهریور سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: همچنین به دنبال تامین منابع مالی از طریق دولت و تحقق سهم مشارکت قرارگاه به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران این طرح بزرگ ملی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار آذربایجان ‌شرقی ادامه داد: خواسته ما در این بازدید، اتصال مسیر ۴۵ کیلومتری قطعه‌های ۲ و ۳ به شهر مراغه و بهره‌مندی مردم این شهرستان از این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن است.
 

وعده افتتاح قطعات ۲ و ۳ شهریور سال آینده

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز از آزادراه مراغه – هشترود به عنوان یکی از محورهای مهم ترانزیتی بین استان‌های غربی با مرکز کشور یاد کرد و گفت: بهره‌برداری از قطعه‌های ۲ و ۳ این آزادراه تا پایان شهریور سال آینده در اولویت قرار دارد.
 
سیدحسین هوش‌السادات افزود: بهره‌برداری کامل از این آزادراه، تردد ایمن را تسهیل و طول مسیر فعلی را کاهش می‌دهد و با توجه به حجم ترافیکی که دارد، از اهمیت ویژه برخوردار است.
 
وی ابراز امیدواری کرد که وزارت راه و شهرسازی به عنوان کارفرمای این طرح بزرگ، تلاش لازم برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن را به کار بگیرد.
 
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کرد: این قرارگاه نیز با اهتمام ویژه به تعهد خود در راستای تکمیل این قطعه‌ها در زمان تعیین شده، عمل خواهد کرد تا این مسیر از آزادراه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
 
سردار هوش‌السادات این را هم یادآوری کرد که اگر این طرح بر اساس روند قبلی ادامه می‌یافت، شاید تا ۲ سال آینده نیز شاهد تکمیل قطعه‌های ۲ و ۳ نبودیم اما با تامین منابع و افزایش گروه‌های فنی و امکانات مناسب از طریق استان و شهرستان، برای تسریع در تکمیل این قطعه‌ها برنامه‌ریزی شده است.
 
به گفته وی این قرارگاه با وجود سرما و شرایط دشوار جوی، از طریق بسیج امکانات درصدد تسریع در عملیات اجرایی این آزادراه است.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای آزادراه مراغه- هشترود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز  تصریح کرد: در این بازدید تصمیم گرفته شد، ۱۱ کیلومتر اول این طرح از مراغه به‌زودی در اولویت برنامه‌های پیمانکار طرح قرار گیرد.

سیدعلی موسوی افزود: در قالب کنسرسیوم از طرف 2 بانک و دولت 400 میلیارد ریال برای این طرح تخصیص یافته است. 

وی ادامه داد: با تامین مالی صورت پیش‌بینی می‌شود، قطعه‌های مهم این آزادراه تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

قطعه‌های ۲ و ۳ آزادراه مراغه – هشترود به مسافت ۴۵ کیلومتر بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱ کیلومتر از این مسیر آسفالت‌ریزی شده است. 

ساخت آزادراه مراغه – هشترود به مسافت ۱۰۰ کیلومتر با هدف ایجاد مسیر تردد برای جمعیت ۳ میلیون نفری جنوب آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و شمال کردستان از سال ۹۴ آغاز شده است.

مخاطبین «فارس من» دغدغه‌ای مبنی بر «به تصادفات در جاده مراغه - هشترود پایان دهید» به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

منبع: فارس

کلیدواژه: مراغه آزادراه قرارگاه خاتم الانبیا استاندار آذربایجان شرقی آزاد راه مراغه هشترود فارس تبریز استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم کردستان آذربایجان شرقی آذربایجان غربی تصادف فارس من هشترود آسفالت آزادراه مراغه قطعه های ۲ و ۳ بهره برداری سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ کنسرت گروه موسیقی هوران به سرپرستی بهروز قهاری آخر هفته گذشته به تهیه کنندگی مجید فلاح پور ،‌ خوانندگی علیرضا جعفرزاده در تالار وحدت تهران به صحنه رفت.

قطعات «گذرگاه»، «جان و‌ جهان»، «ساحل عشق»، «قاب عکس»، «گرجان عاشق»، «بی همگان»، «دنیا همه هیچ»، «تنهایی»، «کابوس»، «دلتنگ»، «حیلت رها»، »با من صنما» و  «آن دلبر من» در این کنسرت اجرا شد. بخش عمده‌ای از این قطعات به تازگی مجوز گرفته و برای نخستین بار به اجرا در می‌آمدند و تنظیم قطعات نیز همگی با فردین فیروزکوهی بود.

یکی از بخش‌های جذاب این کنسرت اجراهای بی کلام گروه دف‌نوازان به سرگروهی سبا حسنی و معصومه ابراهیمی و اجرای گروه کر به سرپرستی «تانیا شیخ» بود که مخاطبان را در سالن به وجد آورد. گروه دف با تعداد قابل توجهی که داشتند، توانستند قطعات بی کلام جذابی را به اجرا در بیاورند و حتی بهروز قهاری سرپرست گروه نیز یک تک نوازی دف به زیبایی به نمایش در آورد.

علیرضا جعفرزاده خواننده جوان این کنسرت نیز به خوبی توانست از پس قطعات دشوار مولانا با تحریرهای پیچیده بر بیاید.

قهاری سرپرست گروه در بخشی از اجرا با تشکر از اعضای گروه که ماه‌هاست برای یک اجرا مشغول هستند و معرفی میهمانان گفت: در روزگاری که موسیقی درست آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرد، از حضور همه شما تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این چراغ را روشن نگه داریم.

قهاری در انتهای کنسرت تمامی اعضای گروه را جلوی سن دعوت کرده و آنها را معرفی کرد .

فردین فیروزکوهی (سنتور)، مجتبی اسحاقی (سه‌تار)، مونا سعیدی و امیرحسین عبدالله‌پور (کمانچه)، ستاره مستفیضی (عود)، معصومه نژادحسن و فرخ حقیقی (تار)، ایلیا سعیدی (سنتورباس) و حامد جوهرستانی (پرکاشن) نوازندگان گروه هوران را تشکیل می‌دهند که با همراهی گروه کُر به سرگروهی تانیا شیخ و گروه دف نوازان به سرگروهی سبا حسنی و معصومه ابراهیمی در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان