Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به منظور معرفی دستاوردها، عملکرد و معرفی خدمات نوین بانکداری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی حضوری فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در فضایی به مساحت 300 مترمربع این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شده است، هلدینگ های گروه مالی گردشگری و بخش های مختلف بانک گردشگری جدیدترین دستاوردها و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ، مدیران هلدینگ های تابعه در حوزه های گردشگری، صنعتی و معدنی، بورس حضور دارند. همچنین نمایندگانی از واحدهای سرمایه گذاری، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و ... بانک گردشگری حضور دارند و به سوالات بازدیدکنندگان و مشتریان در زمینه های مختلف پاسخ می دهند.

برگزاری همایش های "بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری" و " ارائه بسته های سرمایه گذاری توسط بانک گردشگری" با حضور مدیران ارشد گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری از دیگر برنامه ها در این نمایشگاه است.

پروژه میکامال کیش از جمله پروژه های گروه مالی گردشگری است که با مشارکت  حداکثری بانک گردشگری در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک ، بیمه و خصوصی سازی ( اینوکس 2021 ) از 8 تا 11 آذرماه جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری سرمایه گذاری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت