Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیروس شهبازی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۹۱۷ هزار مشترک خانگی، یک هزار و ۵۶۴ مشترک دولتی، یک هزار و ۵۹۲ مشترک آموزشی و سه هزار و ۸۹۸ مشترک تجاری - خدماتی در استان شناسایی شده‌اند که طبق برنامه شرکت ملی گاز برای بهینه سازی مصرف گاز در موتورخانه‌ها این مشترکان اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه ۲۵۰ واحد و مجتمع مسکونی دراستان خبر داد و اظهار کرد: بهینه سازی ۱۰۰ موتورخانه دیگر در دست اجرا است.

شهبازی یادآور شد: شرکت گاز در سه مرحله با ارسال پیامک اطلاعات لازم را برای  ثبت نام در سامانه در اختیار مشترکان قرار می دهد و پس از ثبت نام متقاضیان؛ کارشناسان شرکت گاز از موتورخانه ها بازدید و کارهای مورد نیاز برای مصرف بهینه مانند عایق بندی، نصب رسوب گیر وتنظیم دمای مشعل به مشترکان آموزش می دهند.

وی در ادامه در راستای کمک به اقتصاد خانوارها، کشور و همچنین جلوگیری از افت فشار گاز در فصل سرما، از متقاضیان و مجریان، مشترکان واجد شرایط خواست در این طرح شرکت گاز ثبت نام و نسبت به بهینه سازی موتورخانه های خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: بهینه سازی موتورخانه ها در صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی تاثیر بسزایی دارد و امیداوریم تا پایان سال ۹۰۰ موتورخانه در استان بهینه سازی شود

شهبازی با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۶۴۷ هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری داریم، افزود: موازنه و تعادل در مصرف گاز در کشور توسط شبکه خطوط انتقال گاز شرکت ملی گاز که به هم متصل هستند، انجام می‌شود بنابراین اینکه چه میزان گاز وارد خطوط گاز استان شود، برای ما مشخص نیست.

در حال حاضر، در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه گاز بهینه سازی مصرف استان کرمانشاه موتورخانه ها شرکت گاز مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!