Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال مصر از کارلوس کی روش انتقاد کرد

مسابقات جام عرب فیفا، تورنمنت جدیدی که بین کشورهای عربی خواهد بود، از امروز سه شنبه شروع می شود و مصر با هدایت کارلوس کی روش یکی از مدعیان است. 

طرفداری | محمد صلاح، پیشکسوت 65 ساله فوتبال مصر که روزگاری ستاره الزمالک مصر بود، در مصاحبه با Ontime Sports 2 به انتقاد از انتخاب های کارلوس کی روش پرداخته است:

کی روش انتخاب های عجیبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازیکنی که در لیگ مصر بازی می کند، کی روش او را به تیم ملی فرا می خواند اما بین بازیکن لیگ داخلی و بین المللی تفاوت هایی وجود دارد. کی روش کسانی را به تیم ملی دعوت می کند که در لیگ داخلی بازی می کنند. دعوت نشدن طارق حامد یک علامت سوال بزرگ است و کی روش باید بابت دعوت نکردن چنین بازیکن مهمی، پاسخگو باشد. از نظر مالی، برای ما جام عرب فیفا مهم تر از جام ملت های آفریقاست و باید در آن قهرمان شویم.

انتقادهای محمد صلاح (با ستاره لیورپول اشتباه نشود) از کارلوس کی روش در حالی است که تورنمنت جام عرب در روزهای فیفا برگزار نمی شود و به همین علت، تیم های عربی نمی توانند لژیونرهای خود را دعوت کنند. به همین علت است که که کارلوس کی روش لژیونرهای نامدارش را دعوت نکرده است. چند رسانه داخلی، مدعی شده اند که محمد صلاحِ لیورپول از کارلوس کی روش گلایه گرده اما این طور نیست و او علیه سرمربی خود صحبتی نکرده است. در متن خبر ذکر شده بود که محمد صلاح، ستاره سابق الزمالک اما بازیکن مشهور لیورپول در فوتبال مصر فقط برای باشگاه المقاولون بازی کرده است. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فدراسیون فوتبال شکایت از خبرنگاران را شروع کرد / آخرین تلاش ها برای ساکت کردن منتقدین فوری؛ مهدی طارمی نامزد جایزه پوشکاش شد لحظه اهدای توپ طلای 2021 به لیونل مسی توسط لوییس سوارز / فیلم امتیازات 10 نفر برتر توپ طلای 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس کی روش فوتبال مصر محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد

سرمربی تیم ملی کشورمان با وجود دعوت AFC راهی مالزی نشد.

به گزارش فارس، سمینار 3 روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مدیران و مربیان برتر قاره از امروز در کوالالامپور مالزی، مقر AFC آغاز شد که مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال کشورمان هم در آن حاضر شده است.

در شرایطی که سایت فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود امیر قلعه‌نویی هم قرار است با دعوت AFC در این سمینار شرکت کند، اما او به دلیل برخی مسائل کاری قید این سفر را زد.

قلعه‌نویی و دستیارانش این روزها در ساختمان پک مشغول ارزیابی بازی‌های لیگ برتر و بازیکنان لژیونر جهت برنامه‌ریزی برای اردوی آتی تیم ملی هستند که قرار است از 12 خرداد برای برگزاری دیدارهای پایانی دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان برگزار شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه هلاکت مامور موساد در مصر + فیلم
  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • عجیب اما واقعی؛ سیانکی سرمربی پاس شد!
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد