Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دفتر نماینده اصفهان در نامه ای به اظهارات سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، متن نامه پاسخ دفتر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به شرح زیر است:

«جناب آقای پیروانی
سرپرست محترم تیم فوتبال پرسپولیس

با سلام و احترام

با عنایت به مصاحبه جنابعالی در مورخ ۳ آذرماه که در آن به پیگیری دکتر مقتدایی درخصوص پرداختهای مرتبط با تعهدات آن باشگاه از محل صندوق کارآفرینی مطلبی را اظهار داشته اید، به آگاهی جنابعالی می رساند که دکتر مقتدایی پرداخت پول از محل صندوق متعلق به اشتغال و روستاها را مورد اشکال دانسته و از این جهت از مسئولان مربوطه خواسته است که به قوانین کشور احترام بگذارند وگرنه پیگیری های ایشان هیچ ارتباطی با موضوعات باشگاهی و تیم خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به همه هواداران تیم های ملی و شهرستانی و علاقه به پیگیری جهت رفع موانع آنان و حمایت از همه کسانی که صادقانه برای ارتقای جایگاه ورزش در کشور تلاش می کنند، شایسته است با عنایت به این موضوع توجه فرمایید که در عین پیشبرد اهداف باشگاهی، حقوقی از سایر بخش های کشور تضییع نشود.

دکتر مقتدایی پیشتر نیز در جریان پرداخت به یکی از مربیان خارجی تیم ملی از محل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان به این جهت که حقوق بازنشستگان نادیده گرفته شده بود موضوع را پیگیری کرد و اموال برداشت شده را به صاحبان اصلی آن بازگردانید. امید است در اظهارنظرهای بعدی با عنایت به همین توضیحات مطالب خویش را بیان فرمایید تا خدای ناکرده سوء تفاهمی برای هواداران و مخاطبان پدید نیاید.

همچنین مصاحبه جنابعالی به رویت و استحضار دکتر مقتدایی رسید، ایشان برای کمک به ورزش کشور و همه تیم های شهرستانی اعلام آمادگی کرده اند و اگر مواردی را مدنظر دارید به صورت مکتوب جهت پیگیری به این دفتر ارسال فرمایید. چنانچه نیاز می دانید که می بایست توضیحات بیشتر و شفاهی از سوی جنابعالی ارائه شود، اعلام نمایید تا در برنامه کاری نماینده محترم پیش بینی شود.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس مقتدایی تيم فوتبال پرسپوليس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام پارسایی، نماینده مجلس دهم در یادداشتی، با اشاره به اظهارات جنجال برانگیز بانکی پور درباره زنان ترکیه، نوشت؛

وقتی در دفاع از لایحه جنجالی عفاف و ‌ حجاب⁩ ناتوان می شوند، زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را به باد تهمت های ناروا می گیرند. ‏اگر یک ذره سیاست، انسانیت و شرم حالیشان بود، به این راحتی حرمت مردم یک کشور، از هر دین و مذهب و باوری را نمی شکستند!

‏عذرهای بدتر از گناه

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903197

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان