Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای تاکید کرد تبلیغات محیطی را می‌خواهد و کاری به قول‌ و قرار باشگاه‌های دیگر ندارد

باشگاه پرسپولیس با توجه به مصوبه هیات مدیره، بنابر پیگیری‌های سرپرست باشگاه و به استناد تصمیم‌های اخذ شده در جلسات با فدراسیون، سازمان لیگ و وزارت ورزش، بر حق خود در ارتباط با در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی اصرار دارد و هیچ اعلامی غیر از این نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با شائبه‌هایی که درباره موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به تبلیغات محیطی وجود دارد، موکدا اعلام می‌گردد؛ باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواسته‌ها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیه‌های قبلی به روشنی بیان شده است.

باشگاه پرسپولیس، در راستای برنامه‌های اقتصادی خود برای ایجاد درآمدهای پایدار و براساس مصوبه هیات مدیره خواهان به عهده گرفتن تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی شد و پیگیری این موضوع اتفاقا مورد پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بوده است. در این طرح منافع و افزایش درآمد برای باشگاه پرسپولیس، لیگ و در واقع برای همه باشگاه‌ها دیده شده است. مسایل نیز در هماهنگی با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان پیش رفت که در قالب صورت جلسات، نمود پیدا کرد. باز هم تاکید می‌کنیم به هیچ‌وجه تغییر موضعی در کار نیست. این زاییده ذهن‌های بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسه‌ای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمی‌خواهیم.

در مورد بازی روز دوشنبه، با توجه به شرایط خاصی که پیش آمد و بخشی از آن اصلا در کنترل و اختیار باشگاه نبود، برای این که تبعات موضوع به تیم و شرایط آن لطمه وارد نسازد، باید تصمیم‌گیری می‌کردیم. همان تاخیری که پیش آمد هم به صلاح تیم نبود و نباید فراموش کنیم که در آستانه دربی قرار داریم و تیم نباید درگیر اختلاف نظرهایی بین سایر بخش‌ها می‌شد. ضمن این که مهم بود وقفه‌ای در روند پیروزی تیم حادث نشود.

همچنین در این ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، 30 درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. 60 درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاه‌ها، خارج از جلسات مشترک و توافق‌های رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشته‌اند، برای ما اهمیت ندارد.

آن‌چه در جلسات متفق‌القول پذیرفته شد، همان است که اعلام کردیم و طبق همان صورت‌جلسه پیش می‌رویم و عمل می‌کنیم. حالا در این میان کسی زیاده‌خواهی کند یا دنبال مسایل دیگری باشد، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را نسبت به آن اعلام می‌کند.

ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم می‌شود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فدراسیون فوتبال شکایت از خبرنگاران را شروع کرد / آخرین تلاش ها برای ساکت کردن منتقدین فوری؛ مهدی طارمی نامزد جایزه پوشکاش شد لحظه اهدای توپ طلای 2021 به لیونل مسی توسط لوییس سوارز / فیلم امتیازات 10 نفر برتر توپ طلای 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد