Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مشهد گفت: شورای ششم اهتمام و توجه خاصی نسبت به ورزش، به‌ویژه تجلیل و تکریم پیشکسوتان دارد و تجلیل از خداداد عزیزی در سالروز حماسه ملبورن نیز در همین راستا بود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از خداداد عزیزی، حماسه‌ساز مشهدی ملبورن و پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهارکرد: شورای ششم اهتمام و توجه خاصی نسبت به ورزش، به‌ویژه تجلیل و تکریم پیشکسوتان دارد، عزیزانی که در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف برای شهر و کشورمان افتخارآفرینی‌های بسیاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شورای شهر مشهد در این دوره، اعتلاء ورزش مشهد است، گفت: ورزش این شهر، در کشور سرآمد بوده و باید به جایگاه حقیقی خود برسد. براساس دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به ورزش و جوانان، کمیسیونی در این خصوص شکل گرفت تا توجه به این ۲ حوزه مهم را به صورت ضابطه‌مند و نظام‌مند پیش ببرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه نگاه ما در این دوره به ورزش، نگاهی ساختاری است، تصریح کرد: در کنار توجه به ورزش همگانی، به‌عنوان رسالت اصلی مدیریت شهری، در حوزه ورزش قهرمانی هم تسهیلگری خواهیم کرد.

علوی‌مقدم با تقدیر و تکریم تمامی پیشکسوتان ورزش مشهدمقدس، گفت: خداداد عزیزی در دوران بازی بارقه‌های امید را در دل جوانان و نوجوان این شهر زنده کرد و ثمره آن، فوتبالیست‌هایی بود که شاهد درخشش آنها بودیم.

وی با بیان اینکه خداداد عزیزی به‌عنوان یک اسطوره ملی و ورزشکاری صاحب‌نام در عرصه بین‌المللی و جهان شناخته می‌شود، افزود: این جایگاه و عنوان در دنیا تکرارنشدنی است و آن را ارج می‌نهیم. امیدواریم در آینده شاهد روزهای خوبی برای ورزش مشهد و فوتبال شهر امام‌رضا(ع) باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خداداد عزيزي خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین