Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در خصوص افزایش آلودگی هوا هشدار داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در پی افزایش غلظت آلایندگی و آلودگی هوا در کلانشهرهای تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز اظهار کرد: افراد سالمند، مادران باردار، کودکان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای به هیچ عنوان در شهر تردد نکنند.

وی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز گفت: با توجه به آلودگی هوا ورزشکاران به هیچ‌وجه در فضای باز فعالیت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی همچنین با تاکید بر ضرورت مصرف لبنیات و سبزیجات در هوای آلوده افزود: شهروندان ترجیحا از دستگاه بخور در فضای منازل استفاده کنند.

سخنگوی اورژانس در پایان با بیان اینکه در پی افزایش آلودگی ‌هوا تماس با اورژانس ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: اتوبوس‌آمبولانس‌های اورژانس برای خدمت‌رسانی به شهروندان در میادین اصلی شهر مستقرند و چنانچه شهروندان علائمی از جمله سردرد، سرگیجه، تهوع و درد قفسه سینه داشتند می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افزایش آلودگی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند