Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اسدالله نژاد مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت و گو  با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی جوجه یکروزه همچنان بالاتر از نرخ مصوب است و  تولیدکنندگان جوجه یکروزه ادعا دارند که قیمت تمام شده جوجه از نرخ مصوب که مبنای مولفه های تولید قرار گرفته، بالاتر است.

وی گفت: با توجه به عرضه جوجه بالاتر از نرخ مصوب، قیمت تمام شده بالاتر از آنچه که کارگروه تنظیم بازار مصوب کرده تمام می شود که با این وجود تمامی سیاست گذاری ها که از طریق سامانه سماصط انجام دادیم، قیمت جوجه همچنان بالای ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، اتحادیه سراسری مرغداران آمادگی دارد که جوجه های تولیدی با نرخ مصوب عرضه کند، اما واسطه گری و عدم همکاری واحدهای مرغ مادر موجب شده این اتفاق نیفتد، هر چند واحدهای مرغ مادر ادعا دارند که قیمت ۶ هزار تومانی منطقی نیست که انتظار می رود دستگاه های مسئول نسبت به آنالیز و بررسی قیمت ها اقدام کنند تا تولیدکننده تکلیف خود را بداند.

این مقام مسئول با تاکید بر این‌ مسئله که تخلفات صنفی ارتباطی به تولید ندارد، گفت: هم اکنون تولید مرغ به میزان نیاز کشور تامین می شود که با این وجود تمامی مرغ هایی که بالاتر از نرخ ۳۱ هزار تومان عرضه می کنند، با قیمت مصوب خریداری می شود.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی درباره آینده بازار مرغ گفت: با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی آبان، گرانی مرغ منتفی است و  برآورد می شود که قیمت از دهه سوم آذرماه کاهش یابد. اما قیمت نباید از نرخ مصوب کمتر نباشد چرا که در این صورت ، واحدهای مرغداری متحمل زیان می شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مرغ قیمت جوجه نهاده دامی نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا