Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان، از کشف مقادیری انواع داروهای نیروزا غیرمجاز به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی در خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز نهم آذرماه، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان با رصد اطلاعاتی متوجه شدند، مقادیری انواع داروهای نیروزای غیرمجاز توسط فردی دریک رستوران در سطح شهر خرم‌آباد دپو و قصد دارد آن‌ها را در بازار توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلافاصله مأموران با تشکیل تیم ویژه به محل موردنظر اعزام و در بازرسی این رستوران مقدار یک هزار و ۵۴۰ بسته انواع پودر، ۶ هزار و ۸۱۰ قلم قرص، ۸۹۵ عدد آمپول و ۱۷۱ قوطی مواد نیروزای غیرمجاز کشف شد.

 فرمانده انتظامی لرستان با بیان این مطلب که کارشناسان ارزش داروهای غیرمجاز را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهد داد، به شهروندان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی فرمانده انتظامی لرستان دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عطا حسن پور با اشاره به آخرین مرحله از کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: اولین لایه نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در تپه قلعه انجام شد و در آخرین کاوش‌ها به این نتیجه رسیدیم که سکونت انسان در این تپه به دوران قبل از عصر مفرغ یعنی مس و سنگ و حدود پنج هزار و ۴۰۰ سال پیش برمی گردد.

وی اظهارداشت: در اجرای فصل جدید کاوش باستان شناسان از تپه قلعه فلک الافلاک، عرصه‌ای به طول ۲۵ متر و عرض دو متر مورد کاوش و بررسی قرار گرفت که بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، پرونده قلعه فلک الافلاک و دره خرم آباد سال گذشته برای ثبت در میراث جهانی به عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده است که این کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پرونده ثبت جهانی بسیار بااهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین