Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان گفت: خانواده مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد در نظام تعلیم و تربیت است.

سهرابی در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دومین شورای انجمن اولیا و مربیان لرستان که امروز نهم آذرماه به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، ضمن بیان اینکه انتخابات پارلمان انجمن اولیا و مربیان برای دومین بار در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین در بین مجموعه عوامل سهیم و عوامل مؤثر در نظام تعلیم و تربیت چهار رکن اصلی احصاء شده است که نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند و عبارت‌اند از؛ دولت که نماینده آن وزارت آموزش‌وپرورش است، مؤسسات غیردولتی، رسانه و خانواده، ما باید تدابیری بیاندیشیم که این ارکان را کنار هم گذاشته و تقویت کنیم و همچنین هرکدام از آن‌ها برای یکدیگر نقش تقویت‌کننده را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنده معتقدم در نظام آموزش‌وپرورش خانواده مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد است که بنیه شخصیت کودک در خانه و خانواده شکل می‌گیرد و اگر به آن توجه نکنیم آموزش‌های مدرسه هم راه به‌جایی نخواهد برد.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: هدف ما گام‌های کیفی در آموزش‌وپرورش است که این مهم بدون مشارکت اولیا امکان‌پذیر نخواهد بود.

فریبا گله‌داری مسئول انجمن اولیا و مربیان لرستان نیز اظهار کرد: اولیا شرکای اثربخش آموزش‌وپرورش هستند و حضور و همیاری آن‌ها در آموزش‌وپرورش باعث تحقق هر چه بهتر اهداف سند تحول بنیادین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته همکاری اولیا با توجه به بحران کرونا که عملاً کلاس را به خانه بردند باعث شد کیفیت آموزش بالاتر برود و همکاری که با معلمان داشتند در تسهیل عبور از چالش‌ها مؤثر بود.

مسئول انجمن اولیا و مربیان لرستان اضافه کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته به سمت اولیا دست همکاری دراز کرده‌ایم و انتظار می‌رود در زمینه رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان استان قدم‌های مفید و مؤثری در کنار هم برداریم.

گله‌داری به آمار انتخابات پارلمان انجمن اولیا و مربیان استان اشاره کرد و افزود: امسال تعداد ۲۵ شورای انجمن اولیا از شهرستان‌ها و مناطق در انتخابات پارلمان شرکت خواهند کرد و به تعداد ۵۰ نفر شرکت‌کننده یا رأی‌دهنده خواهیم داشت.

وی بیان کرد: کاندیداهای عضویت از سراسر استان ۱۶ نفر و منتخبین اصلی ۶ نفر خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزارت آموزش وپرورش آموزش و پرورش لرستان کرونا انجمن اولیاء و مربیان انجمن اولیا و مربیان تعلیم و تربیت آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون وزیر اموزش و پرورش در دیدار نماینده ولی فقیه در استان  کرمان گفت : رهبرمعظم  انقلاب به حوزه کودک و نوجوان وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دقت ویژه ای دارند در طول سالهای گذشته دست اندکاران کانون در دیدار با رهبر معظم انقلاب توصیه های پیرامون کودک و نوجوان و اهمیت کانون دریافت کردند از جمله اینکه برنامه های خلاق و پویا ویژه انها طراحی شود و در دل انها بذر ایمان کاشته شود به همین منظور استفاده ار ابزار هنر میتواند در کانون بسیار موثر باسب محور فعالیتها در کانون کتابست.
علامتی با تاکید بر پیگیری سه سیاست  از جمله  رصد وبررسی سیاست مرکز محوری  در سفر های استانی،حوزه دفاع مقدس  بطور ویژه در این استان با حضور شهدای اخیر حمله تروریستی که ثلث انها کودک و نوجوان بودند و وجود مزار مطهر سردار سلیمانی مورد توجه است و برخی فعالیتهای فرهنگی در این خصوص شروع شده و پراکندگی و پهناور بودن استان ایجاب میکند متناسب با زیست بوم استان منطقه به منطقه برنامه ریزی کنیم  که در تمام‌موارد ظرفیت روحانیت و امام‌جمعه ها بسیار اهمیت دارد.

 بگفته وی یکی از محصولات ما فیلم بچه زرنگ‌است که ایدئولوژی حب وطن حس مسئولیت دارد و سیاست دیگر ما  نوجوان‌محوریست و رمانها و فیلمهای نوجوان در دستور کار ماست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود نظام تعلیم و تربیت در انسانها به گونه ایست که مربی همه کاره نیست و نمیتواند تمام بحث تربیت را یدک بکشد بنابراین حتما باید سهمی برای متربی قائل شد یعنی  خودش پذیرش و اختیار داشته باشد ..
 وی تاکید کرد:لازم است برای تربیت گروه سنی کودک و نوجوان همه ی ظرفیتها و امکانات تعلیم و تربیت بکار گرفته شود .  

 

            

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان