Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل جدید شهروند ابراز امیدواری کرد که در آینده اساسنامه شرکت شهروند در نهادهای مربوطه مورد بازنگری قرار گیرد.
به گزارش  خبرگزاری آریا ، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهروند با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهروند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات میرجلیل نگارنده گفت: به طور کلی حوزه اقتصاد شهری نیازمند تحولی است که متاسفانه در تمام سال‌های گذشته نادیده گرفته شده، اندیشه احداث و تأسیس فروشگاه‌های شهروند در دهه هفتاد اقدام بجا و درستی بود که ساختار آن با گذشت زمان نتوانست همسو با نیازها و تغییرات بروزرسانی شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اجرای برنامه‌های راهبردی در حوزه اقتصاد شهری تصریح کرد: با بررسی‌ها و ظرفیت‌ سنجی‌هایی که صورت گرفته تلاش کردیم نسبت به گردآوردی و تدوین برنامه‌های راهبردی برای تمام مجموعه‌های اقتصادی در شهرداری تهران اقدام کنیم، امیدوار هستیم با اجرای دقیق این برنامه‌ها ضمن عبور از شرایط فعلی بتوانیم یک منشاء خیر و اثر ماندگار برای آیندگان بجا بگذاریم.
وی  گفت: داشتن برنامه‌های راهبردی و داشتن یک افق بلند مدت مساله بااهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نداشتن چشم انداز و درگیری با روزمرگی مانند آفت می‌تواند در بلند مدت مجموعه را با آسیب‌های جدی روبرو کند.

داود قربانیان مدیرعامل جدید شهروند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به تاکیدات معاونت مالی و اقتصاد شهری در تبیین سیاست گذاری‌‌های جدید خاطرنشان کرد: فعالیت و حضور در صنعت خرده فروشی حائز ویژگی‌هایی است که لازمه آن داشتن تخصص لازم در خصوص تامین‌کنندگان، شناخت رقبا، حوزه crm، تبلیغات و بسیاری از حوزه‌های تخصصی دیگر است که امیدوار هستیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی عملکرد مناسبی در این صنعت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بازنگری در حوزه راهبردها مساله‌ای مهم و ضروری است افزود: لزوم بازنگری در سیاست‌های کلان اعم از مدیریت نیروی انسانی، توسعه و بروزرسانی فروشگاه‌ها یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که در دوره جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.
قربانیان در ادامه ابراز امیدواری کرد در آینده اساسنامه شرکت شهروند نیز در نهادهای مربوطه مورد بازنگری قرار  گیرد تا بتوانیم با همکاری یکایک همکاران شاهد یک تحول بنیادین در مجموعه فروشگاه‌های شهروند باشیم.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهروند مدیر عامل جدید مالی و اقتصاد شهری مدیرعامل جدید شرکت شهروند فروشگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین