Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، علی فروزنده، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که امروز (سه‌شنبه، نهم‌ آذرماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان، گفت: باید با تلاش روابط‌عمومی‌ها تصویری مناسب از فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت در اذهان عموم مردم ایجاد و به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اطلاع رسانی سریع، صریح، شفاف و به‌موقع در خصوص مسائل و بحران‌ها را یکی از اقدام‌های مهم روابط عمومی‌ها در صنعت نفت برشمرد و اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی‌ها باید شفاف و سنجش‌پذیر باشد و در این مسیر ضرورت دارد روابط عمومی به شکل کاملا حرفه‌ای و به‌روز اداره شود.

فروزنده همچنین به ایفای صحیح نقش روابط عمومی‌ها در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و لزوم اعمال برخی اصلاحات در برنامه‌های اجرایی برای بررسی و رفع چالش‌ها در این بخش تأکید کرد.

در ادامه این نشست مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ضمن تشریح اقدام‌ها و برنامه‌های این مجموعه، گفت: مسائل و چالش‌های اجرایی روابط عمومی‌ها پیش از این شناسایی و در قالب برنامه استراتژیک تدوین شده است؛ همچنین برای بهبود عملکرد و ارتقای فعالیت‌ها نیز برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده شده که با حمایت کاملی که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از روابط عمومی‌ها دارند به زودی شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

وی افزود: هماهنگی روابط عمومی‌ها و حرکت هم‌راستا با خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان شرکت ملی نفت ایران و تعامل نزدیک با مدیران عامل و مدیریت‌ها جهت اطلاع از وضع پروژه‌های شرکت‌ها از موارد ضروری و مهمی است که باید در رویه‌ها مدنظر قرار گیرد.

بوجارزاده همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق میان مدت و بلندمدت برای اجرای فعالیت‌ها در روابط عمومی، توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و چالش‌ها به خصوص در مناطق عملیاتی تأکید کرد. 

در این نشست، روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران نیز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و بررسی چالش‌های این حوزه در بخش‌های اطلاع رسانی، ارتباط با رسانه‌ها، فرهنگی، مسئولیت اجتماعی، ساختار، نیروی انسانی و...پرداختند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران روابط عمومی صنعت نفت شرکت ملی نفت ایران روابط عمومی ها چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و گفت: در نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک، دانشگاه با بررسی تجارب بین‌المللی، موضوعاتی همچون تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و حمل‌ونقل همگانی را برای بررسی بیشتر توسط مدیریت شهری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست شهرگاه (هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری) با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک اظهار کرد: دو موضوع با عناوین مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مدیریت حمل‌ونقل همگانی براساس داده هایی که در سیستم وجود دارد، در این نشست مطرح شد.

وی افزود: این دو موضوع باتوجه به مشکلاتی که در اجرای آن وجود دارد، معمولاً ممکن است از دید مدیران اجرایی مغفول بماند و به خوبی به آن توجه نشود، از این‌رو اساتید دانشگاه به دلیل اینکه فراغت بیشتری در این زمینه دارند، می‌توانند به بررسی تجارب بین‌المللی و درنهایت به انتخاب موضوع مناسب بپردازند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: موضوع مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل شامل راه، پل و مترو می‌شود که بسیار هزینه‌بر نیز است و شهرداری علاوه بر ایجاد باید به تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز توجه داشته باشد.

حق‌شناس ادامه داد: موضوع حمل‌ونقل همگانی، تصمیم‌گیری براساس داده‌ها است که با کمک دانشگاه می‌تواند به خوبی در شهر اجرا شود.

وی «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: جلسات شهرگاه موضوع‌بندی و زمان‌بندی شده است و هر موضوعی براساس تخصص دانشگاه مورد نظر برگزار خواهد شد؛ از این‌رو موضوع حمل‌ونقل در دانشگاه صنعتی، موضوع محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی و نشست گردشگری در دانشگاه هنر اصفهان بررسی و برگزار خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: این نخستین نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل است و می‌توان گفت که موضوعات دانشگاهی زمان‌بر بوده و سریع به اجرا نخواهد رسید، چراکه در این نشست‌ها بُعد پژوهشی نسبت به بُعد اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و به مرور زمان به سیستم حمل‌ونقل ورود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 749494

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان