Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی وقوع تیراندازی در دبیرستانی در دیترویت آمریکا چند نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، در جریان تیراندازی در دبیرستانی در دیترویت آمریکا چند نفر مجروح شدند.

دفتر پلیس اوکلند نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که عامل این تیراندازی دستگیر شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد.

در بیانیه پلیس آمده است: «ساعت ۱۲:۵۵ امروز از تیراندازی در منطقه "آکسفورد تاون‌شیپ" مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل تیراندازی دستگیر شده و سلاحی که اقدام به تیراندازی کرده نیز ضبظ شده است. فکر نمی‌کنیم که فرد دیگری در این تیراندازی نقش داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها، چند تیم پزشکی به محل وقوع حادثه اعزام شده تا به انتقال مجروحان به بیمارستان اقدام کنند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند یا زخمی می‌شوند اما با این حال، به دلیل قدرت لابی سلاح در ایالات متحده، کنگره آمریکا تاکنون حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نشده است.

مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد که در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود ۵ درصد از جمعیت دنیا را دارد نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند در این کشورند.

علاوه بر این، آمارهای مرکز تحقیقات کنگره آمریکا نشان می‌دهد آمریکایی‌ها صاحب حدود نیمی از (۴۸٪) از کل ۶۵۰ میلیون قبضه سلاح غیرنظامی موجود در سراسر دنیا هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تیراندازی آمریکا بیمارستان پلیس تیراندازی در آمریکا مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد

یکی از روزنامه‌های سوئد گزارش داد که در جریان رزمایش ناتو در این کشور ده‌ها سرباز زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «آفتونبلادت» چاپ سوئد نوشت، در جریان رزمایش چتربازی ناتو در این کشور بیش از ۱۰ سرباز شرکت‌کننده در این مانور نظامی زخمی شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش آمده است، ۱۱ سرباز حین تمرین با چتر در جریان رزمایش «واکنش سریع» ناتو در منطقه «اسکیلینگارید» در جنوب سوئد زخمی شده‌اند. سربازان آمریکایی، مجارستانی و ایتالیایی در میان زخمی‌ها هستند.

سربازان دچار شکستگی و کبودی شده‌اند اما جراحات جدی برنداشتند. در گزارش این روزنامه همچنین آمده است که ۹ نفر از این سربازان با هلیکوپتر منتقل شدند و دو نفر از آنها به بیمارستان برده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن: در صورت حمله به رفح، به اسرائیل سلاح نخواهیم داد
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • آمریکا با کدام تسلیحات لیزری به جنگ پهپادها می‌رود؟
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند