Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@15:21:38 GMT

پیش بازی جنوا - میلان؛ یک تقابل احساسی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۵۱۸

پیش بازی جنوا - میلان؛ یک تقابل احساسی

آندری شوچنکو، سرمربی جنوا فردا شب مقابل تیمی قرار می گیرد که بهترین روزهای فوتبالی اش را در آن سپری کرده است

در هفته پانزدهم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های جنوا و میلان مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی جنوا و میلان:

اطلاعات بازی جنوا و میلان تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 10 آذر 1400 (1 دسامبر 2021) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم لوییجی فراریس، جنوا هفته برگزاری: هفته پانزدهم سری آ، فصل 22-2021 داور: جانلوکا ساکی بررسی وضعیت تیم های جنوا و میلان میلان که در دو بازی اخیر خود متحمل شکست های تلخی شده، مسلما در پی جبران بر خواهد آمد تا از کورس قهرمانی سری آ جا نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم پیولی الان با لغزش بد موقعی روبرو شده و فاصله اش با ناپولی صدرنشین به سه امتیاز رسیده است؛ از دست دادن مجدد امتیاز اصلا برای هواداران روسونری خوشایند نخواهد بود و میلان سعی می کند جنوای انتهای جدولی را شکست دهد. این دیدار، یک تقابل احساسی خواهد بود چرا که آندری شوچنکو، مهاجم اسبق میلان که روزهایی پرافتخار را در این تیم سپری کرد، حالا سرمربی جنواست و باید برای بقای تیمش در سری آ تلاش کند. شوچنکو در دو بازی که هدایت جنوا را برعهده داشته فقط یک امتیاز گرفته و تیم او نتوانسته گلی به ثمر برساند. جهت جدا شدن از رده های انتهایی جدول، امتیاز گرفتن از میلان می تواند برای شوچنکو خوشایند باشد اما در نهایت چنین موضوعی می تواند کمی هم او را آزرده خاطر کند چرا که میلان تیم محبوبش است.  اخبار بازی جنوا و میلان آندری شوچنکو: تلاش می کنم جلوی احساساتم را بگیرم و بازی سختی برای میلان رقم بزنم ترکیب احتمالی جنوا و میلان (اسکای ایتالیا)

جنوا (2-5-3): سیریگو | بیراسکی، ماسیه لو، واسکز | سابلی، استورارو، بادلی، روولا، کامبیاسو | پاندف، اکوبان

میلان (1-3-2-4): منیان | کالولو، کیائر، توموری، تئو هرناندز | تونالی، کسیه | سالماکرز، براهیم دیاز، رافائل لیائو | ابراهیموویچ

غایبان جنوا و میلان

جنوا: نیکولا ماکسیموویچ، محمد فارس، دومنیکو کریشیتو، فلیپه کایسدو، ماتیا دسترو (مصدوم)

میلان: داویده کالابریا، سامو کاستیخو، اولیویه ژیرو، آنته ربیچ (مصدوم) السیو رومانیولی (محروم)

جایگاه جنوا و میلان در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 میلان 10 2 2 30 18 12 32 18 جنوا 1 7 6 17 26 9- 10 رویارویی های پیشین جنوا و میلان

فرم جنوا و میلان

نکات آماری بازی جنوا و میلان میلان در 4 دیدار خارج خانه اخیرش مقابل جنوا شکست نخورده است میلان در 3 بازی خارج خانه اخیرش مقابل جنوا 2 گل زده است جنوا با 7 تساوی، بیشترین تساوی های سری آ را داشته است جنوا در 11 بازی اخیرش در سری آ پیروز نشده است پیش بینی هواسکورد

جنوا 0-2 میلان

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! فدراسیون فوتبال شکایت از خبرنگاران را شروع کرد / آخرین تلاش ها برای ساکت کردن منتقدین تنها ایرانی حاضر در توپ طلا به چه کسی رای داد؟ اولیور کان: به لیونل مسی تبریک می گویم، اما روبرت لواندوفسکی شایسته توپ طلا بود هافبک 34 ساله سویا، گزینه کومان برای تقویت خط هافبک بارسلونا بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی جنوا و میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!