Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، مدعی شد که این کشور با حمایت از حماس و حزب‌الله، به طور پیوسته اسرائیل را در معرض حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: «نمی‌توان تاثیر سیاست‌های منطقه‌ای، جاه‌طلبی‌های هسته‌ای و نفرت ایران از اسرائیل را نادیده گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرینفیلد که در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد وضعیت خاورمیانه صحبت می‌کرد، خواستار برگزاری جلسات منظم و پیوسته درباره ایران شد.

این مقام آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و با مقام‌های رژیم صهیونیستی دیدار کرده بود، اعلام کرد که واشنگتن همچنان راهکار دو کشوری را قابل اجرا می‌داند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیندا توماس گرینفیلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم