Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:44:43 GMT

افت و خیزهای عجیب برای کاپیتان استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۶۶۴

افت و خیزهای عجیب برای کاپیتان استقلال

کاپیتان استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان دو نیمه متفاوت داشت و البته بهتر از بازی‌های قبلی ظاهر شد.

به گزارش برنا؛ وریا غفوری در نیمه اول بازی با صنعت نفت آبادان بازی خوبی ارائه کرد و پاس گل هم داد. وریا غفوری سمت راست استقلال را کاملاً راه انداخت و پاس گل خوبی هم به حسین‌زاده داد، هرچند روی گل مساوی، حرکت خود امیرحسین حسین‌زاده و ضربه او هم بسیار خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا که هفته‌های گذشته چندان خوب کار نکرده بود، مقابل تیم صنعت نفت آبادان عملکرد بهتری داشت و به نظر می‌رسید در این دیدار انگیزه ‌های زیادی دارد هرچند که در نیمه دوم بازی تا حدی افت کرد. طبعاً اگر او مثل نیمه اول بازی دوشنبه آماده باشد، سرمربی را به دربی تهران امیدوار خواهد کرد چرا که این تیم در دربی به یک وریای آماده نیاز مبرم دارد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی نفت آبادان استقلال صنعت نفت دربی استقلال کاپیتان وریا غفوری پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی