Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:37:36 GMT

هر مدیر دوتابعیتی یک خاوری در سایه است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۱۶۸۸

بنابر اطلاعاتی که بدست خبرنگار ناطقان رسیده مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی دارای تابعیت انگلیس است و خانواده‌اش را نیز مدتهاست از ایران کوچ داده و هم اکنون همسر و فرزندانش زیر سایه ملکه بریتانیا زندگی می‌کنند و خود آقای مدیرعامل نیز مستمرا درحال تردد به انگلستان است. ناطقان: هنوز برای مردم زخمش تازه است مدیری که به محض افشای تخلفاتش در نظام بانکی استعفا داد و با داشتن تابعیت کانادایی، خود و خانواده‌اش از ایران رفتند تا پرونده محمودرضا خاوری پس از سالها همچنان در نظام قضایی ایران مفتوح باشد و یکی از متهمان اصلی فساد ۳هزار میلیاردی از چنگال عدالت دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اما در ۲۶مرداد سال گذشته پس از مدتها کشمکش، طرح منع به کارگیری افراد دوتابعیتی در مناصب و جایگاه‌های مهم کشوری در مجلس اعلام وصول شد تا دیگر مجالی ایجاد نشود که مدیران متخلف با دلگرمی وطن فرنگی‌شان برای انجام هر تخلفی جرات پیدا کنند و به محض تنگ شدن قافیه با خیال راحت بار سفر ببندند. 
در این خصوص مدتی است که اخباری از تابعیت دوم برخی مدیران ارشد بانکی شنیده می‌شود که لازم است توسط دستگاه‌های نظارتی بصورت جدی بررسی شود تا خدای نکرده مثل ماجرای خاوری دوباره گلّه را بدست گرگهای درّنده نسپاریم. 
بنابر اطلاعاتی که بدست خبرنگار ناطقان رسیده مدیرعامل یکی از بانک های خصوصی دارای تابعیت انگلیس است و خانواده‌اش را نیز مدتهاست از ایران کوچ داده و هم اکنون همسر و فرزندانش زیر سایه ملکه بریتانیا زندگی می‌کنند و خود آقای مدیرعامل نیز مستمرا درحال تردد به انگلستان است. 
شاید از این زوایه که هر انسانی حق دارد محل زندگی خود و فرزندانش را طبق ذائقه و علایقش انتخاب کند بتوان میل افراد به مهاجرت را درک کرد، اما اشکال مسئله زمانی بروز می کند که فردی خاک ایران را برازنده زندگی اهل و عیالش نمی‌داند اما برای رسیدن به مسئولیت های ارشد اقتصادی در کشور به هر ریسمانی چنگ می‌زند تا با مکیدن شیره وجود این ملت، سفره خانواده‌اش را در اروپا و آمریکا رنگین کند. 
با رویکرد انقلابی دستگاه قضایی و دولت برای حمایت از "سوت‌زنی" رسانه‌ها در راستای پیگیری شفافیت و مبارزه با فساد، "ناطقان" گزارشات دقیق‌تری از زنجیره برخی مدیران مسئله‌دار بانکی منتشر خواهد کرد. برچسب ها: مدیر ۲تابعیتی ، فرزندان ملکه ، بانک خصوصی ، بورس ، کارچاق کنی ، ارزش سهام ، انگلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک خصوصی بورس کارچاق کنی ارزش سهام انگلیس خانواده اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان روزبهانی، کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران تصویری جالب همراه با پسر خود منتشر کرد.

او در این پست نوشت: «تو تمام دوران زندگی‌ام بالا و پایین زیاد دیدم اما وقتی پسر عزیزم نویان را بغل می‌کنم، معنی واقعی لذت زندگی را می‌فهمم و خدا را شکر می‌کنم.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903129

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • فیلم/ جنگ سایه‌ها بین ایران و اسرائیل
  • عکس‌| لذت زندگی، با پسر بوکسور معروف!
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!