Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان زبان هنر را رساترین و بهترین زبان انتقال پیام در جامعه خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی تأثیر مقوله هنر بر روح و روان انسان را عمیق و ماندگار دانست و افزود: نمایش هنری فراتر از تمامی هنرها بوده و حتما تلاش می شود به صورت ویژه مورد حمایت واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار از هنرمندان خواست بیش از پیش به هنرهای ارزشی به ویژه حماسه سازی ها و دلاورمردی های دفاع مقدس بپردازند.

هاشمی خاطرنشان کرد : درست است که کارهای فاخر و خوبی در استان در مورد دفاع مقدس انجام گرفت ،اما هنوز جای کار زیاد در این خصوص وجود دارد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنر نمایش می‌تواند منشائ تحولات فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد و امیدوارم هنرمندان به این رسالت تاثیر گذار و مهم توجه بیش از پیش داشته باشند.

هاشمی افزود: هنرمندان با بهره گیری از توان فکری و تصویر سازی می تواند با نگاه متفاوت به ابعاد مختلف دوران دفاع هشت سال دفاع مقدس بپردازد و جلوه های ایثارگری را با زبان هنر به تصویر بکشد. 

وی افزود:می توان از زاویه و زبانی نو و از دریچه هنر نمایش به بیان برخی مشکلات در راستای فرهنگ سازی و تبیین آموزه های اخلاقی پرداخت.

اختتامیه جشنواره سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از منتخبان و با حضور معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی  استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برخی مدیران کل استان و فعالان عرصه تئاتر و بازیگری به پایان رسید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دفاع مقدس فرهنگی و اجتماعی هشت سال دفاع مقدس مشکلات فرهنگ سازی کهگیلویه و بویراحمد معاون تئاتر معاون سیاسی امنیتی استاندار معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان