Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در ۲۸ نقطه از تاسیسات آبی استان، مقدمات گردشگری آبی را با هدف جذب گردشگر و افزایش بهره وری آب، آغاز کرده ایم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: همچنین با هدف افزایش بهره وری آب و تولید برق، مطالعات نیروگاه های برقابی کوچک مقیاس در استان آغاز شده و بیش از ۱۰۰ نقطه در استان استعداد این امر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سطح پنج هزار هکتار از اراضی مخازن سدهای استان هم نیروگاه های خورشیدی شناور قابل اجرا است.

حسینی اضافه کرد: طرح مطالعاتی انتقال آب از سدهای گلستان و بوستان و نرماب به منطقه آزاد اینچه برون و شهرک صنعتی اترک و پتروشیمی در کنار طرح شیرین سازی آب دریا از دیگر اقدامات در دست پیگیری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: سد نرماب با حدود ۹۰ درصد پیشرفت و سدهای آقدکش و چایلی از جمله سدهای در دست اجرا بوده و همچنین سدهای میرداماد گرگان و قره چای رامیان هم با هدف کنترل سیل و تأمین آب شرب کلنگ زنی شده است.

کد خبر 5364889

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محسن حسینی آب منطقه ای گلستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان زلزله بسیج واکسن کرونا هفته بسیج لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اکنون در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد، ۵۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه‌های جدید نیز در سه نقطه استان ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد افزود: یکی از این پایگاه‌های جاده‌ای در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، یک پایگاه در جاده کمربندی، ورودی شهرک‌های صنعتی شهرستان بویراحمد و یک پایگاه نیز در روستای کوشک یا آب سپید در جاده ارتباطی یاسوج -بابامیدان احداث می‌شود.

وی مساحت پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه کوشک را ۲۴۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: این پایگاه اورژانس جاده‌ای، با ۲۵ میلیارد ریال، ساخته می‌شود.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای کمربندی نیز، در مساحت ۳۶۰ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای منطقه لیشتر نیز در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

کد خبر 6090100

دیگر خبرها

  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد