Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، محمدشریف کریمی اظهار داشت: با وجود اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود اتباع خارجی با ویزای زیارتی و گردشگری را از این پایانه مرزی ممنوع اعلام کرده است اما به دلیل ازدحام خیل عظیمی از زائران مشتاق زیارت اماکن مذهبی قم پیگیری های فراوان از سوی مهندس قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با مسئولان انجام شد که در نتیجه بعد صدور موافقت نامه های لازم این زوار با رعایت همه دستورالعمل ها نظیر گرفتن تست کرونا در یک بازده زمانی محدود از طریق این پایانه مرزی وارد کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه مرزی ریمدان با بیان اینکه تردد زائران ورودی و خروجی پایانه مرزی ریمدان به صورت لحظه‌ای و آنلاین رصد می شود، گفت:  با هماهنگی به عمل آمده همکاران ما در این پایانه مرزی بعد از اطمینان خاطر از سلامت مسافران ورودی به کشور با ناوگان اتوبوسی اقدام به جابجایی آنها به چابهار جهت عزیمت به اماکن مذهبی قم کردند.

کریمی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی ریمدان در توسعه مناسبات مرزی ایران و پاکستان گفت: این پایانه مرزی ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و از آنجایی که فاصله آن تا بندر گوادر پاکستان ۹۰ کیلومتر است اتباع کشور دوست و همسایه می توانند از این مسیر به چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

وی تصریح کرد: با فعال شدن این پایانه مرزی از سال گذشته فرصتی ارزشمند برای ایجاد اشتغال و رونق مبادلات مرزی فراهم شده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد قم زوار پاکستانی پایانه مرزی پایانه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد