Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی کهگیلویه و بویراحمدی به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دراقدامی خداپسندانه خانواده‌ای از روستای زیرنای منطقه زیلایی در کهگیلویه و بویراحمد اعضای بدن فرزند دانش‌آموز ۱۸ ساله خود به نام سحر ذکاوت فر را در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیماران نیازمند اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر مرحومه گفت: خداوند را شاکرم که با وجود غم سنگین نبوده فرزند بزرگ خانواده که آماده حضور در کنکور بود ادامه زندگی به دیگران اهدا شد.

پدر مرحومه نیز گفت: وی دانش آموز پایه دوازدهم تجربی دبیرستان دخترانه عشایری در یاسوج بود و در آستانه ۱۱ آذر سالروز تولدش پایان یافتن زندگی او آغازی برای زندگی دیگران شد.

رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش تیم مشترک پیوند اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و یاسوج دو کلیه، کبد و پانکراس مرحومه سحر ذکاوت فر از بدنش جدا و به بیماران نیازمند اهدا شد.

سید سینا سعیدی سوق با بیان اینکه  اعضا  اهدایی آن مرحومه برای پیوند به بیماران به  بیمارستان ابن سینا شیراز انتقال یافت افزود:این مورد ششمین اهدا عضو در سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کهگیلویه و بویراحمد شهید بهشتی خانواده کنکور دانش آموز دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی بیمارستان اهدا عضو کهگیلویه و بویراحمد بیماران نیازمند دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی