Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در پنجاهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: به منظور روشن نگه داشتن چراغ صنعت و تولید باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون استفاده کنیم و موانع موجود را با ارایه راهکارهای قانونی برطرف کنیم.

او با بیان اینکه کارگروه تسهیل به دنبال تولید ثروت و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: صاحبان صنعت و سرمایه گذاران باید ضمن استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل در راستای توسعه و رفع مشکلات واحدها بهره برداری کنند نه اینکه پیگیری های اصولی خود را به خاطر این کارگروه رها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل افزود: واحدهای دارای مشکل از مصوبات کارگروه تسهیل استفاده کرده، به تعهدات خود نیز به موقع عمل کنند و توانایی مدیریت و سرمایه گذاری شخصی نیز داشته باشند و بانکهای عامل هم با در نظر گرفتن شرایط حاکم اقتصادی نهایت تخفیف و رعایت حال سرمایه گذاران را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه همه دستگاه های ذی ربط در این کارگروه عضو هستند و برای رفع موانع با دید مثبت تلاش می کنند گفت: دولت و دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذاری حمایت می کنند، با هماهنگی مجموعه دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی نیز باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و کارها در زمان بندی مشخص پیش برود.

عاملی با اشاره به اینکه محل پتروشیمی اردبیل در گذشته صرفا برای تولید محصولات پتروشیمی جانمایی شده است افزود: هر گونه فعالیت دیگر در این مجموعه مستلزم مجوز قانونی از دستگاه های مرتبط اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و تولید تولید ثروت و رونق اقتصادی تولید محصولات پتروشیمی کارگروه تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید