Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام رژیم صهونیستی اذعان کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» ، جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای تهران را نگرفته است.

به گزارش مشرق، یک مقام رژیم صهونیستی سه شنبه شب به وقت تهران اذعان کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران، جلوی پیشرفت برنامه هسته‌ای تهران را نگرفته است..

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یک مقام اسرائیلی که نام وی فاش نشده، به شبکه ۱۲ این رژیم گفت که  ترور محسن فخری زاده در سال گذشته، انتظار مورد نظر تل آویو در توقف برنامه‌ هسته‌ای ایران را برآورده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ناشناس رژیم صهیونیستی گفت: «ترور فخری زاده در سال گذشته آنطور که انتظار می‌رفت  مانع توقف در پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نشد. وضعیت کنونی، پیشرفته‌ترین وضعیتی است که برنامه هسته‌ای ایران به آن رسیده است.»

این مقام صهیونیستی گفت: «تلاش عظیمی از سوی اسرائیل چه به صورت آشکار و چه در پشت صحنه برای سوق دادن [قدرت‌ها به سمت] توافقی ارتقایافته در حین تدوین طرحی برای حمله‌ای عظیم و مهم وجود دارد.»

«محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران در ۷ آذر ۱۳۹۹ در منطقه «آبسرد» در دماوند در جریان یک عملیات تروریستی از قبل برنامه ریزی شده از سوی عوامل رژیم صهیونیستی ترور شد و به شهادت رسید.

«ابوالفضل عمویی»، نماینده ارشد مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یک سال پس از ترور فخری زاده گفت، ایران اینک بسیاری از قدرت هسته‌ای خود را بازیافته و این مسیر پاسخی به ادامه تحریم‌ها و فشارها بر مردم ایران است.

وی به خبرگزاری آناتولی گفت: «ترور محسن فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی به ایران ثابت کرد که علیرغم پذیرش و اجرای محدودیت‌ها در برنامه هسته‌ای این کشور، خصومت‌ها با ایران کاهش نیافته است و دانشمندان ما همچنان آماج خباثت عوامل خارجی هستند.»

«مهدی فخری‌زاده»، فرزند دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، نیز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم آذر در تهران با اشاره به مجاهدت‌های علمی شهید فخری‌زاده گفت:« دشمنان،‌ شهید فخری‌زاده را بهتر می‌شناختند. او جهادگری بود که جان خود را در راه تلاش‌های بزرگ علمی‌اش تقدیم کرد و خدا مقام والای شهادت را پاداش او قرار داد.»

فخری‌زاده تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را مظلومیت کشور دانست و گفت، دشمن بداند که ما دانشمندان‌مان را که نعمت‌های بزرگ الهی هستند می‌شناسیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی برنامه هسته ای ایران ترور اسرائیل آذر شهید محسن فخری زاده برنامه هسته ای شهید فخری زاده برنامه هسته ای ایران پیشرفت برنامه هسته ای محسن فخری زاده هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: ان شاالله به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم